۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۳۱۶۴۷۰
عضو مجلس شورای اسلامی:

حضور در پای صندوق های رای تثبیت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بعنوان دو رکن مهم در کشور باید مورد توجه قرار گیرد چرا که حضور در پای صندوق های رای تثبیت نظام اسلامی است.
پور ابراهيمي

محمد رضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، ضمن تقدیر از حضور حماسی و دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: پیام مردم در یوم الله 22 بهمن اتحاد و همدلی تحت زعامت امام خامنه ای بود و این حضور با شکوه انقلاب را بیمه می کند.

 

وی با بیان این که مردم در حمایت از انقلاب و رهبری دریغ نمی کنند و تا پای جان ایستاده اند، بیان کرد: شیعیان سال های سال آرزوی تشکیل یک حکومت اسلامی مبتنی بر تفکر شیعه را داشتند، و امام راحل با رهبری های پیامبر گونه خود و شجاعت کامل و حمایت های مردم این حکومت را تشکیل و آرزوی شیعیان جهان را برآورده کرد.

 

پور ابراهیمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در طول دوران انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان با تفکر و گفتمان انقلاب مشکل دارند و بحث هسته ای و سایر موارد بهانه است، و آنها نمی خواهند یک کشور اسلامی به توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف علمی و نظامی دست پیدا کند و مردم با این حضور گسترده و دشمن شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کردند و به آنها نشان دادند که محبت آنها به انقلابشان قلبی است.

 

وی با بیان اینکه بزرگترین محبتی را که خداوند به ما عنایت کرده، توفیق زندگی کردن در یک کشور اسلامی مبتنی بر تفکر شیعه است، تصریح کرد: صیانت از انقلاب و دفاع از حریم ولایت وظیفه همه اقشار جامعه است.

 

پور ابراهیمی خاطرنشان کرد: این عزت و اقتدار و امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون خون شهیدان و وجود ولایت فقیه است و اگر ولایت فقیه در کشور وجود نداشت وضعیت کشور ما از سایر کشورهای منطقه بهتر نبود.

 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور، یادآور شد: شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بعنوان دو رکن مهم در کشور باید مورد توجه قرار گیرد چرا که حضور در پای صندوق های رای تثبیت نظام اسلامی است.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان سخنانی از مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پررنگ در انتخابات، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم فرمودند: حتی اگر من را قبول ندارید اما در انتخابات شرکت کنید و این جمله بسیار عمیق است./9709/302/ب3

ارسال نظرات