۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۳۱۶۴۰۷
امام جمعه شبستر:

راهپیمایی 22 بهمن درس استقامت و وحدت را به دنیا اعلام کرد

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام محمدزاده با تقدیر از حضور حماسی ملت در راهپیمایی۲۲بهمن، گفت: هم دوستان و هم دشمنان به حضور مردم نمره عالی دادند و این راهپیمایی پرشور درس استقامت و وحدت را به دنیا اعلام کرد.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تقدیر از حضور حماسی ملت در راهپیمایی22بهمن، گفت: هم دوستان و هم دشمنان به حضور مردم نمره عالی دادند و این راهپیمایی پرشور درس استقامت و وحدت را به دنیا اعلام کرد.


وی افزود: ملت با حضور در راهپیمایی به دشمنان اعلام کردند که در حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی تمام اقشار جامعه متحد و منسجم هستند و همچنان با اتحاد و در صف واحد آماده اجرای فرمان و دستورات مقام معظم رهبری هستند.


امام جمعه شبستر با بیان این‌که ملت ایران اسلامی قدردان نظام اسلامی هستند و با حضورشان اعلام کردند که اگر دشمن قلدری کند، جوابی را مقام معظم رهبری تکلیف کرده اند خواهند داد، تصریح کرد: ملت در آزمون دیگر؛ انتخابات هفتم اسفند نیز قوی تر، محکم تر و پرشورتر در پای صندوق های رأی حضور خواهند یافت.


وی با بیان اینکه مردم شهرستان شبستر با فرهنگ و با ایمان هستند و این شهرستان زادگاه اجداد مقام معظم رهبری است، افزود: مردم در انتخاب نمایندگان مجلس باید دقت بیشتری داشته باشند تا نماینده ای به مجلس برود که کاملا پیرو مقام معظم رهبری و ارزش های انقلاب باشد.


عضو شورای استانی حوزه علمیه ابراز داشت: چرا که عصاره فرهنگ، اعتقاد و انقلابی بودن هر شهرستان در وجود نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خود را نشان می دهد و باید نماینده ای با ایمان، معتقد، ولایتمدار و فردی که به مشکلات جامعه، مستضعفان، محرومان  و تهدیدات دشمنان توجه دارد به مجلس بفرستیم.


وی اضافه کرد: در انتخابات پیش رو باید وظیفه‌ای که خداوند در نظام جمهوری اسلامی بر عهده ما قرار داده را درست انجام دهیم و نماینده ای که حاضر شود برای دین و ادامه راه امام و شهدا جان خود را فدا کند انتخاب کنیم.

 

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان این‌که در مورد کاندیداها باید خدا را در نظر بگیریم و هیچکس حق تخریب و توهین به کاندیداها را ندارد، ادامه داد: فقط مردم باید در انتخابشان دقت و توجه بیشتری داشته باشند./854/302/ب2

ارسال نظرات