۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۳۱۶۲۸۴
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

شهدا نماد قدرت و مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که شهدا نماد قدرت و مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند، گفت: از خودگذشتگی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به جهانیان درس استقلال و آزادی آموخت.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که شهدا نماد قدرت و مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند، گفت: از خودگذشتگی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به جهانیان درس استقلال و آزادی آموخت.

 

جانفشانی و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: جانفشانی و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا استقلال میهن اسلامی حفظ گردد  و  همچنین توطئه‌های و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان نقش بر آب شود.

 

حجت الاسلام هنرمند خاطرنشان کرد: شهدا نزد خدا از منزلت بسیار بالایی برخوردار هستند و فداکاری این بزرگان سبب عظمت و سربلندی کشور عزیزمان شده است و همچنین تکریم از شهدا و خانواده های آنها، تکریم از تمام دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

برگزاری یادواره های شهدا در جامعه، نشانگر قدرت در نظام اسلامی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که امروز در جامعه اسلامی وظیفه مردم و مسؤولان ایران اسلامی این است که همواره ادامه دهنده راه و افکار و اهداف شهدای بزرگوار باشیم و این بزرگ مردان را سرلوحه خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام هنرمند با اشاره به این که برگزاری یادواره های شهدا در جامعه نشانگر قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: برگزاری یادواره های شهدا می تواند پیوند مناسبی برای آشنایی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با شهدای گرانسنگ و فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

 

خدمت به خانواده شهدا را وظیفه ای همگانی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به این که خداوند در آیات قرآن کریم از جمله آیه 26 و 27 سوره یاسین شهیدان را تکریم می‌کند، اظهار داشت: شهدا عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند و امروز امنیت حاکم در جامعه محصول  فداکاری و اخلاص شهدا است.

 

حجت الاسلام هنرمند خدمت به خانواده شهدا را وظیفه ای همگانی دانست و خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا به عنوان نماد صبر و ایثار، دین بزرگی بر گردن همه دارند، زیرا سختی‌ها و مشکلاتی که آنها تحمل کردند از عهده هیچ کس غیر از خود آنها بر نمی‌آمد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در ادامه با بیان این که خانواده های معظم شهدا به عنوان سرمایه های ارزشمندی برای جامعه اسلامی محسوب می شوند، گفت: خانواده معظم شهیدان جمهوری اسلامی ایران به عنوان جامعه افتخار جامعه هستند و باید جایگاه و منزلت این عزیزان به خوبی در جامعه حفظ شود./842/302/ب3

ارسال نظرات