۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۳۱۶۲۶۳
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی:

دشمنان برای مجلس و خبرگان خواب ها دیده اند/ «نفوذ» تسویه حساب شخصی و سیاسی نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: دشمن برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواب‌هایی دیده است که ملت بیدار همیشه در صحنه نباید بگذارند تا به اهدافش دست یابد.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امشب در مسجد امام حسن مجتبی(ه) در قم با اشاره به زحمات امام خمینی (ره) برای انقلاب گفت: پس از انقلاب پیشرفت‌های مختلفی در زمینه‌های مختلف داشته‌ایم که جای قدردانی دارد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در عرصه نظامی فراموش نشدنی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس حتی به دست آوردن یک اسلحه برای کشور سخت بود؛ این سختی به دلیل وابستگی رژیم پهلوی به کشورهای دیگر بود.
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی پیشرفت تسلیحاتی کشور را مد نظر قرار داد و ابراز داشت: جمهوری اسلامی اکنون تسلیحات پیشرفته‌ای می‌سازد که علاوه بر اینکه مانع تهاجم دیگران می‌شود و قدرت بازدارندگی دارد در عرصه بین الملل نیز می‌تواند به کشورهای دیگر که از طرف کشورهای ظالم هدف حمله قرار می‌گیرند کمک کند.
وی اضافه کرد: اسرائیل اعلام می‌کند که صد هزار موشک در انبارهای حزب الله ذخیره شده است ولی باید بدانید که سفیر فلسطین در صحن غیر علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت «تسلیحاتی که ما در فلسطین تولید می‌کنیم به وسیله دانش متخصصان ایرانی است و این باعث می‌شود که رژیم صهیونیستی از حمله به این کشور در هراس است».
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزاد سازی شهرهای الزهرا و نبل، افزود: شهرهای الزهرا و نبل حدود 4 سال در محاصره تروریست‌ها بود؛ این شهرها با رشادت نیروهای ایرانی، سوری و حزب الله و قدرت آن در منطقه آزاد شدند و این نیروها سد تروریست‌ها را شکسته‌اند و کشورهای حامی این تروریست‌ها پیش بینی کرده‌اند که داعش رو به افول است و تا چندی دیگر از هم خواهد پاشید.
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی تصریح کرد: عربستان سعودی، قطر و امارات به منظور مقابله با سقوط داعش سعی می‌کنند به سوریه وارد شوند؛ این عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی است که اجازه نخواهد داد تا مستکبرین جهانی به اهداف خود در منطقه دست پیدا کنند.
وی با بیان اینکه کشورهای عربی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به ایران ایراد می‌گرفتند که چرا به اسرائیل نفت می‌فروشد یا با آن ارتباط دارند ابراز داشت: امروز اگر نامی از خدا و دین برده می‌شود به واسطه فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران و کارهای فرهنگی است که در زمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری انجام شده است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به جمعیت فراوان راهپیمایان شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این عظمت در راهپیمایی 22 بهمن حجتی از سوی خداوند متعال است؛ در ترورها و فتنه‌های مختلفی مانند فتنه 88 می‌توان دست خداوند متعال را در امور دید.
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی افزود: در فتنه 88 دشمن کاملاً امیدوار شده بود که همه چیز از بین رفته و استکبار جهانی به اهداف خود دست یافته است؛ ولی خداوند متعال بود نگذاشت جمهوری اسلامی در این برهه از تاریخ دچار مشکل شود.
وی با اشاره به مراجعت مستقیم امام خمینی از فرودگاه مهرآباد به گلزار شهدا ابراز داشت: امام خمینی (ره) اول از مردم و بعد از ارتش تشکر کرد؛ پس از آن با تبیین ولایت فقیه فرمود «من دولت تعیین می‌کنم و من در دهان این دولت می‌زنم» حالا متوجه می‌شویم که چرا امام اول از مردم تشکر کرد، چون اگر این مردم نبودند این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید، اگر این مردم نبودند کسی نبود که این توطئه‌ها را خنثی کند؛ امام آن روز از مردم تشکر کرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ما مردمی فهیم هستند، علاقمند به دین و انقلاب خود، علاقمند به ولایت که با این روح صادقانه وارد شدند و این روح صادقانه تداوم پیدا می‌کند تا ان‌شاءالله به حضور امام عصر (عج) منتهی شود؛ ما باید این وحدت، روحیه و صمیمیت را حفظ کنیم و مواظب باشیم که دشمن در ما نفوذ نکند و الا دشمن موفق می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی تصریح کرد: اگر دشمن در مراکز اجرایی، قانون‌گذاری و قضایی نفوذ کند ضربه خود را وارد خواهد کرد؛ این مسأله اینقدر مهم است که رهبر معظم انقلاب هشتاد بار در این مدت تکرار کرده‌اند؛ کسانی که با مقابله با نفوذ مخالفند بدانند که این مسأله به خاطر تسویه حساب‌های شخصی نیست.
وی ابراز داشت: کسی به فردی که الان در رده‌ بالای مملکت هست و احیاناً بعضی اوقات که صحبت می‌کند صحبت‌هایش گوشه‌دار است گفته بود حواستان باشد، به خاطر همین مساله نفوذ است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسعود کشمیری که سعی داشت که حضرت امام خمینی (ره) را شهید کند که موفق نشد و بعد نخست وزیری را منفجر کرد، آقایان رجایی و شهید با هنر را به شهادت رساند به دلیل نفوذ بود؛ آن روزها مسعود کشمیری برای خودش جایگاهی داشت و ضربه‌ی سنگینی به نظام وارد کرد، از بین رفتن رییس جمهور و نخست وزیر یک کشور مسأله کوچکی نیست ولی با مدیریت امام خمینی (ره) این مسأله حل شد.
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به انتخابات مجلسین پیش رو گفت: برای 290 کرسی 12000 نفر را تحریک کردند که ثبت نام کنند، چند نفر در قم برای نامزدی مجلس خبرگان آمده بودند به آن‌ها گفتم که شما سطح را تمام کرده‌اید که الان می‌پرسید که چه کتاب‌هایی را برای امتحان بخوانیم؟ گفتند که هنوز سطح را تمام نکردیم و کفایتین را نخوانیدم.
وی تصریح کرد: دشمنان برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خواب‌ها دیده‌اند؛ الان دشمن به دنبال این است که در مجلس شورای اسلامی نفوذ کنند و حلقه خود را در خبرگان تشکیل دهند؛ انتخابات آینده بسیار حساس است و باید مراقب باشیم که مجلسی وفادار به جمهوری اسلامی و خبرگانی متعهد و ولایت مدار باشند که هیچ کس در این دو مجلس دلی با آمریکا نداشته باشد./836/پ201/ج
ارسال نظرات