۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۳۱۶۲۰۰
امام جمعه بهشهر:

راهپیمایی 22 بهمن حمایت از گفتمان انقلاب، امام و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و تبعیت از خط امام راحل و رهبری است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در اجتماع بزرگ مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حفظ روحیه انقلابی و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال آبروی نظام بوده است که با حضور حماسی مردم حفظ و مایه شگفتی دشمنان را فراهم کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: مردم ما با این حضور حماسی و حداکثری خود نشان دادند که برای حفظ آنچه که با خون هزاران شهید به دست آوردند با کسی معامله نمی‌کنند و در همیشه دوران تابع ولایت فقیه و فرمایشات رهبری هستند.

 

امام جمعه بهشهر همچنین ادامه داد: رمز و دلیل پیروزی انقلاب و عامل سقوط رژیم شاهنشاهی اراده الهی، ایمان مردم و گرایش مردم برای عمل به اسلام بود و مردم بار دیگر این همراهی با انقلاب را در راهپیمایی 22 بهمن امسال به نمایش گذاشتند.

 

حجت الاسلام جباری افزود: ملت ما در صحنه های مختلف این انقلاب نقش آفرینی کردند و با نگرشی در طول این انقلاب حماسه حضور مردم در برنامه های متفاوت و حماسه آفرینی های مختلف نمودار است و باید قدردان این حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف انقلاب باشیم چرا که موجبات ناامیدی دشمن را فراهم می کند.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که این حضور ده ها میلیونی ملت ایران تجدید بیعت با ولایت فقیه و تجلی غرور و وحدت ملی بود، گفت: راهپیمایی 22 بهمن، تجلی غرور و وحدت ملی، تجدید بیعت با ولایت فقیه و حفاظت از آرمان‌های شهدای انقلاب است.

 

وی با اشاره به این که راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده عظمت، اقتدار، انسجام و اسلام خواهی ملت ایران است، تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نشان‌دهنده حمایت قاطع از ولایت فقیه و سبب خاموشی دشمنان اسلام و مسلمانان است.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که حضور با عظمت و مقتدارانه ملت ایران در این روز رسوایی دشمنان را رقم زد، بیان داشت: مردم ولایت مدار و همشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و پرشور با بصیرت کامل و احساس مسؤولیت به طراحی‌ها و توطئه‌های دشمنان پاسخ قوی و جدی دادند.

 

وی با تأکید بر این که خیزش عظیم مردمی در 22 بهمن، پاسخ دندان‌شکن ملت بزرگ ایران به همه‌ فتنه جویان داخلی و سلطه جویان خارجی بود، خاطرنشان کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با‌ حضور ده‌‌ها میلیونی خود که به حق می توان آن را رفراندومی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی دانست، به مستکبران عالم اعلام کردند که دیگر ناقوس مرگ شما به صدا در آمده است.

 

مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با قدردانی از حضور پر شور و شعور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با همین احساس وظیفه و دین در هفتم اسفند در انتخابات دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی شرکت و بار دیگر از ارزش های انقلاب دفاع می کنند.

 

امام جمعه بهشهر گفت: مردم ما با حضور حداکثری و با انتخاب افراد اصلح موجب رضایتمندی باریتعالی، امام راحل، شهدا، رهبر انقلاب شده و دشمنان را مأیوس و مردم سالاری دینی را به نمایش می گذارند.

 

مردم ولایتمدار و شهید پرور بهشهر که 800 شهید تقدیم انقلاب کرده اند امروز در راهپیمایی 22 بهمن مسیر چهارراه استقلال تا پارک ملت را با هدف تبیین ارزش های انقلاب و تجدید بیعت با امام راحل، شهدا و رهبری راهپیمایی کردند./1317/202/ب1

ارسال نظرات