۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۳۱۶۱۷۸
رییس مرکز تخصصی نماز استان قم:

مشکلات اقتصادی نباید مانع حمایت ما از انقلاب شود

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز تخصصی نماز استان قم گفت: نباید دلایل ظاهری و امور مادی نظیر مشکلات اقتصادی ما را از ادامه حمایت از انقلاب باز دارد.
حجت الاسلام کفيل ، استاد حوزه و دانشگاه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدصادق کفیل، رییس مرکز تخصصی نماز استان قم، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی شهرستان شهرضا عنوان کرد: امام راحل (ره) با هدف ترویج جامعه توحیدی و اشاعه عدل الهی در تمامی زمینه های زندگی فردی و اجتماعی قیام کردند، امام خمینی (ره) می خواستند جامعه را از فرد گرایی به خداگرایی و توحید محوری سوق دهند و در این راه به پیروزی رسیدند.

 

وی تأکید کرد: ما به برکت انقلاب اسلامی، از ظلم فرعونی حکومت طاغوتی پهلوی نجات پیدا کرده ایم، ما به برکت انقلاب اسلامی از ستم ها نجات پیدا کرده ایم و به آرامش و آسایش رسیده ایم.

 

رییس مرکز تخصصی نماز استان قم تصریح کرد: در تمام طول دوران غیبت، انسانی همانند امام خمینی(ره) به وجود نخواهد آمد، ایشان در تمامی عرصه های معنوی و دینی سرآمد قرون و اعصار بودند و نظیر و همانندی نداشتند.

 

حجت الاسلام کفیل گفت: یاران انقلاب در هر شرایطی به دنبال تحقق آرمان ها انقلاب اسلامی هستند، استکبار ستیزی و تلاش برای احیای معراف دینی، مهم ترین ویژگی یاران انقلاب است.

 

وی عنوان کرد: اسلام در بهترین دوران رشد و کوفایی خود قرار دارد، انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) زمینه تحقق تمامی آرمان های متعالی پیامبران و ائمه طاهرین(ع) را فراهم کرده است.

 

رییس مرکز تخصصی نماز استان قم تصریح کرد: ما باید شکر این نعمت بزرگ، یعنی انقلاب اسلامی را هم با زبان و هم با عمل خود انجام دهیم، برخی تنها به شکر زبانی کفایت می کنند، البته اینگونه شکر گذاری کردن چون به منافع انسان لطمه نمی زند با روحیات افراد مصلحت طلب بیشتر همخوانی دارد.

 

حجت الاسلام کفیل در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: تمامی روزها روز خداوند است اما علت اینکه ما روز 22 بهمن را یوم الله می دانیم این است که در این روز زمینه جلوه عظمت خداوندی مشخص شده است، در این روز خداوند رحمت و کرامت و قدرت خود را در احیای معارف دینی به همگان ثابت کرد.

 

وی گفت: برخی افراد با بی انصافی حکومت جمهوری اسلامی را با حکومت پهلوی مقایسه می کنند و این در حالی است که این افراد از علت و ماهیت انقلاب و اهداف آن بی خبر هستند.

 

رییس مرکز تخصصی نماز استان قم اضافه کرد: انقلاب اسلامی در تمامی شئون خود و اهدافی که داشته است به موفقیت رسیده است، امروز جامعه ای دینی بر اساس اصول و معارف الهی در ایران مجود دارد که در تاریخ بی سابقه بوده است.

 

وی اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی، احیای معارف دینی در جامعه و ترویج روحیه دین باوری بوده است، این آرمان مهم انقلاب در روزگار ما به تحقق پیوسته همه مشاهده می کنند ترویج روحیه دینداری تا جایی است که جوانان انقلابی ما در برابر ظلم به مردم سوریه و یمن نیز ساکت نیستند.

 

رییس مرکز تخصصی نماز استان قم تأکید کرد: در شرایط فعلی بی دینی توجیه پذیر نیست، ما در انقلابی زندگی می کنیم که حاصل خون هزاران شهیدی بوده است که برای احیای معراف الهی قیام کرده اند.

 

حجت الاسلام کفیل گفت: بقای دین و نظام و انقلاب ما در گرو حمایت از ولایت فقیه است، نباید دلایل ظاهری و امور مادی نظیر مشکلات اقتصادی ما را از ادامه حمایت از انقلاب باز دارد.

 

وی در پایان گفت: افرادی که با انقلاب و رهبری همراهی نکنند نمی توانند در سپاه امام زمان (عج) خدمت کنند، نباید دلایل ظاهری و امور مادی نظیر مشکلات اقتصادی ما را از ادامه حمایت از انقلاب باز دارد./868/202/ب1

ارسال نظرات