۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۳۱۶۱۵۰
آیت الله دری نجف آبادی:

22 بهمن مظهر اقتدار و نماد استقامت ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی 22 بهمن را مظهر اقتدار و نماد استقامت ملت ایران اسلامی دانست و گفت: این روز بزرگ تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب است.
آيت الله دري نجف آبادي آيت الله دري نجف آبادي

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دقایقی پیش در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن، در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: امروز مردم ایران اسلامی و همچنین استان مرکزی با وحدت، یکپارچگی و همدلی به دشمنان ثابت کردند که در هر زمان حامی و پشتوانه نظام هستند.

 

رژه 80 میلیونی ملت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: امروز روز ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ بزرگ ایران اسلامی محسوب می شود و این حضور گسترده و با بصیرت تمامی نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی 22 بهمن را روز بزرگ و ارزشمندی دانست و خاطرنشان کرد: امروز روز رژه 80 میلیونی ملت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی است.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه گفت: 22 بهمن مظهر اقتدار و نماد استقامت ملت ایران اسلامی است و این روز بزرگ تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب است./842/202/ب1

ارسال نظرات