۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۳۱۶۱۴۸
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور:

22 بهمن نماد ایستادگی ملت بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور راهپیمایی بی نظیر ۲۲ بهمن را مظهر مشارکت مردم ایران اسلامی در استمرار انقلاب خواند و گفت: این روز بزرگ و تاریخی نماد ایستادگی ملت بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است.
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور

شکرالله حسن بیگی عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور، دقایقی پیش در حاشیه مراسم راهپیمایی22 بهمن، در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: امروز ملت ایران اسلامی همچون سال های گذشته یکبار دیگر حماسه‌ای بزرگ را رقم زدند و این حضور گسترده و پرشور بزرگ‌ترین جهاد محسوب می شود.

 

حضور پرشور مردم استانِ امام راحل در راهپیمایی 22بهمن

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: امروز 22 بهمن همه و همه به خیابان‌ها آمده اند به جهانیان ثابت کنند که همواره بیش از پیش پشت نظام و ولایت هستیم و تا آخرین قطره خون از این مرز و بوم دفاع خواهیم کرد.

 

حسن بیگی اظهار داشت: امروز مردم استان مرکزی و استان امام راحل نیز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و پرشور خود، یکبار دیگر به دشمنان این مرز و بوم نشان دادند که تا پای جان پشت سر نظام، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده اند.

 

راهپیمایی بی نظیر 22 بهمن مظهر مشارکت مردم ایران اسلامی

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با اشاره به این که امام خمینی این روز عزیز را یوم الله نامیدند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی گسترده و بی نظیر 22 بهمن موجب تقویت انقلاب اسلامی می‌شود و امروز به چنین مردمی افتخار می کنیم و به خود می بالیم.

 

حسن بیگی خاطرنشان کرد: راهپیمایی بی نظیر 22 بهمن مظهر مشارکت مردم ایران اسلامی در استمرار انقلاب است و این روز بزرگ و تاریخی نماد ایستادگی ملت بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است./842/202/ب1

ارسال نظرات