۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۳۱۶۰۴۱
به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛

حوزه علمیه اسلام شناسی مشهد طرح مطالعاتی رهروان روح الله را برگزار می کند

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طرح مطالعاتی رهروان روح الله را برگزار می کند.
حوزه علمیه اسلام شناسی مشهد طرح مطالعاتی رهروان روح الله را برگزار می کند

خانم فرزانه طالقانی، معاون پژوهش حوزه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طرح مطالعاتی «رهروان روح الله» را برگزار می کند.

 

وی به اهمیت پاسداری از انقلاب و زنده داشتن یاد امام خمینی(ره)  اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) می فرمایند: «من به سهم خود هیچ نگرانی ندارم راجع به انقلاب. انقلاب راه خودش را پیدا کرده و به پیش می رود و بستگی به وجود هیچ کس هم ندارد. این انقلاب ان شاء الله محفوظ می ماند و آسیبی از خارج به او نخواهد رسید ...»

 

طالقانی افزود: شناخت اندیشه حضرت امام(ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از مهم ترین وظایف سربازان و افسران جنگ نرم است. همانطور که برای ساخت بنایی به قاعده، آشنایی با اصول و مبانی ساخت ضروری است، برای مبارزه در حیطه جنگ نرم افزون بر مهارت های لازم، ابتدا باید با مبنای اعتقادی درست به عنوان چراغ راه و راهنمای مسیر آشنا شد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: بهترین متون که این هدف را برآورده می سازد همانا کتاب هایی است که در آن اندیشه های امام (ره) به طور مستقیم و مطابق کلام ایشان بیان شده باشد و ما در این راستا  «طرح مطالعاتی رهروان روح الله» را برگزار کردیم که در این طرح، چهار کتاب «نظام جمهوری اسلامی ایران»، «عدالت در نظام اسلامی»، «نیم نگاهی به آینده» و «آزادی» به عنوان متن مسابقه انتخاب شده است.

 

طالقانی با اشاره به این که 22 بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار است، ابراز داشت: علاقه مندان با یکی از راه های، ارسال بهترین جمله،  طرح 20 سؤال چهارگزینه ای از یک کتاب، ارائه خلاصه هریک از کتاب ها می توانند در این طرح شرکت کنند.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد با بیان این که عموم علاقه مندان می توانند در این طرح شرکت کنند، افزود: شرکت کنندگان، جملات برگزیده، خلاصه کتاب و سؤالات چهارگزینه ای خود را در قالب یک فایل  word به آدرس الکترونیکی( is.pajohesh@yahoo.com) ) ارسال کنند.

 

وی با بیان این که  نتایج داورری، دهم اسفندماه اعلام خواهد شد، افزود: علاقه مندان برای تهیه کتاب و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 38525251 تماس بگیرند./1309/302/ب1

ارسال نظرات