۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۳۱۵۸۹۰
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:

امنیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است

خبر گزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با اشاره به نا امنی‌ها موجود در منطقه، گفت: امنیت ما یک امنیت استثنائی است که هیچ جای دنیا آن را ندارد.
حجت الاسلام کاظم صديقي امام جمعه موقت تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران شامگاه (سه شنبه) در نشست روشنگری سیاسی که در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد با بیان اینکه این انقلاب زمینه ساز ظهور ولی عصر(عج)است، اظهار داشت: خیلی ها خواستند که انقلاب ما به ثمر نرسد و مقابله جهانی را در طول این ٤٠ سال با انقلاب دیده ایم، اکنون می بینیم که در تمام جهان دشمنان شیعیان امام علی (ع) را می کشند به دلیل اینکه فهمیده اند اسلام در جهان فراگیر شده است و با همین اسلام است که بساط ظلم برچیده می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر این که این قرن، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است عنوان کرد: امام (ره) هر حرفی را که زده درست بوده است ایشان گفتند شاه رفتنی است همین هم شد، ارتش، نیروهای سه گانه روس، آمریکا، چین همه پشت شاه بودند هیچ کس نمی خواست شاه برود اما امام گفت شاه باید برود همین هم شد.

 

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امام در مورد شوروی گفت که صدای شکستن استخوان های کمونیست را می شنوم که همین هم شد.

 


وی در ادامه افزود: زمانی که از آیت الله حسن زاده آملی پرسیدند که به نظر شما ظهور چه زمانی رخ می دهد ایشان گفت که تردید دارید که ظهور شده است و ادامه دادند که اکنون ما در بین الطلوعین ظهور هستیم، این انقلاب ما شروع ظهور امام زمان(عج) است.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در ادامه با اشاره به خاطره ای از مرحوم حاج آقا حسین فاطمی در رابطه با قیام ١٥خرداد، گفت: زمانی که واقعه کفن پوشان ورامین پیش آمد با خود فکر کردم که نکند ما باید برای کشته شدن جوانان پاسخگو باشیم و شاید در این حد مجاز نباشیم در همین حین در عالم مکاشفه قطب عالم امکان امام رضا (ع) را دیدم که سمت راست ایشان امام راحل بود و سمت چپ امام رضا(ع) بنده بودم و امام رضا (ع) خطاب به امام راحل فرمودند ان عالم مجاهد است، در این لحظه فهمیدم که کارهای امام راحل مورد تایید امام رضا (ع) و ائمه اطهار(ع) است.

 

وی یادآور شد: بین انقلاب ما و سایر انقلاب ها تفاوت بسیار است، انقلاب ما مشروع است و نایب امام زمان (عج) در راس تمام امور قرار دارد و ملت ایران زیر پرچم ایشان به دستورات الهی عمل می کنند.

 

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به اینکه در زمان شاه فسادهای زیادی در جامعه رخ میداد عنوان کرد: در زمان شاه مراکز های فساد مثل خانه های فحشا، کاباره، مشروب فروشی وجود داشت که دولت از انها مالیات دریافت می کرد و این پول به خزانه کشور وارد می شد، به این ترتیب پول های حرام و حلال افراد جامعه با هم قاطی می شد و امام راحل یک نعمتی بود که دو این باب تحولی در جامعه إیجاد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در ادامه با بیان اینکه دولت های غربی تمام اقداماتی که برای شوروی انجام دادن در ایران نیز از ان ها استفاده کردن افزود: سایر کشورها هم مانند ایران انقلاب کردند اما چرا آنها نتوانستند موفق شوند چون از نعمت ولایت فقیه بی بهره بودند.

 

وی تاکید کرد: هشت سال جنگی که ایران داشت هیچ کشوری مثل آن را تجربه نکرده است، ما ملت دین دار، با بصیرت و آگاهی داریم که باید قدر آن را بدانیم، فتنه ٨٨ داشت بساط انقلاب را می چید اما در ٩ دی مردم با بصیرت امدند و بساط نفاق را بر هم زدند، در زمان حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اینچنین مردمی نبودند که حضرت علی(ع) خانه نشین شد.

 

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: ما باید از خداوند بخواهیم که در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افرادی انتخاب شوند که به فکر مردم باشند نه نفوذی آمریکا، برای رسیدن به این هدف ابتدا باید استغفار کنیم و پس از آن افراد متدین وارد عرصه شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان افزود: امنیت ما یک امنیت استثنائی است که هیچ جای دنیا آن را ندارد، از نظر غربی ها میانه روها کسانی هستند که با آنها سازش دارند، آنها به مسجدی ها، بسیجی ها و حتی امام و رهبری می گویند تندرو هستید از نظر آنها کسی که به عفاف و حجاب اهمیت بدهد تند رو است. ما باید از حضرت زهرا (س) بخواهیم که به ما کمک کند که یک مجلس معتدل و متدین به روی کار بیاید که به فکر حل مشکلات و معضلات جامعه باشند چرا که خیلی از جوانان ما از بیکاری و مشکلات رنج می برند./9591/202/ب1

ارسال نظرات