۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۳۱۵۸۵۷
دبیر جشنواره فیلم اشراق مطرح کرد؛

افزایش سطح کمی و کیفی آثار هنری در سومین جشنواره فیلم اشراق

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره فیلم اشراق با بیان این که سطح کمی و کیفی آثار هنری در سومین جشنواره فیلم اشراق افزایش چشمگیری داشته است، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی به دنبال آموزش حرفه‌ای طلاب در عرصه هنر نیست؛ بلکه قصد دارد که طلاب افزون بر مطالعه دروس حوزوی، در عرصه نرم‌افزاری حضور مناسبی پیدا کنند.
مهدي بنکدار، دبير جشنواره فيلم اشراق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی بنکدار، دبیر جشنواره فیلم اشراق در نشست خبری «انقلاب اسلامی، هنر آسمانی» به برگزاری سومین دوره فیلم اشراق اشاره کرد و گفت: 800 اثر هنری از 28 استان به دبیرخانه سومین جشنواره فیلم اشراق ارسال شده است و این جشنواره از منظر کمی و کیفی نسبت به سال دو جشنواره قلبی پیشرفت مناسبی داشته است.

 

بنکدار بیان کرد: عرصه‌های هنری مختلفی همچون پژوهش، تله فیلم، مستند بلند و فیلم‌نامه بلند امسال به جشنواره افزوده شده و این مسأله سبب تولید و ارائه آثار حرفه‌ای از سوی طلاب هنرمند شده است.

 

دبیر جشنواره فیلم اشراق بیان کرد: اختتامیه سومین جشنواره فیلم اشراق با حضور هنرمندان از جمله مجید مجیدی برگزار شد و در این جشنواره از 25 اثر تقدیر به عمل آمده است.

 

وی با بیان این که آثار ارائه شده در این جشنواره در زمینه‌های هنری رشد مناسبی داشته است، گفت: رشد و تقویت سطح هنری و کیفی بالای این جشنواره سبب تثبیت جایگاه جشنواره فیلم اشراق در کشور شده است.

 

بنکدار هدف از برگزاری جشنواره فیلم اشراق را ارزیابی آثار طلاب در عرصه تولید فیلم دانست و گفت: برگزاری دو دوره جشنواره در برگزاری جشنواره سوم تأثیرگذار بوده است، در دوره‌های گذشته طلاب به جنبه‌های هنری و فنی توجه نداشته‌اند، اما در این جشنواره شاهد رشد مناسبی در این زمینه‌ها هستیم.

 

دبیر سومین جشنواره فیلم اشراق تصریح کرد: مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم به دنبال آموزش حرفه‌ای طلبه در عرصه هنر و فیلم نیست؛ بلکه قصد دارد که طلاب افزون بر مطالعه و توجه دروس حوزوی، در عرصه تولید آثار نرم‌افزاری حضور مناسبی پیدا کنند./998/202/ب2

ارسال نظرات