۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۳۱۵۸۴۹

دعوت نشست دوره ای اساتید برای حضور شکوهمند حوزویان و عموم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خبرگزاری رسا ـ نشست دوره ای اساتید از عموم مردم شریف ایران به ویژه اساتید، فضلا و طلاب سراسر کشور جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید پیمان با امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری دعوت به عمل آورد.
نشست دوره اي اساتيد سطوح عالي و خارج حوزه علميه قم

به گزارش خبرگزاری رسا، متن بیانیه دبیرخانه نشست دوره ای اساتید به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مبارزات چندین ساله مردم مسلمان ایران به رهبری امام خمینی رحمةالله علیه در 22 بهمن سال 1357 به ثمر نشست و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و مردم ایران پس از سال ها تحمل ظلم و ستم حکومت شاهنشاهی در پرتو انقلاب اسلامی از آن همه ظلم و ستم رهایی یافتند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

 

با گذشت حدود چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هر چه زمان می گذرد آثار این انقلاب برای همگان روشن تر می شود و بیش از پیش شاهد تجلی برکات این انقلاب در کشور اسلامی ایران و کشورها و ملت های دیگر هستیم.

 

اگر امروز دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم افرادی مانند شیخ نمر را به شهادت می رسانند و یا مانند شیخ زکزاکی را به بند کشیده و فرزندان ایشان را به شهادت می رسانند به خاطر ترس و وحشتی است که از شکل گیری انقلابی با تفکرات امام خمینی قدس سره الشریف و مقام معظم رهبری در کشورهای متبوعشان دارند و به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی ایران قابلیت صدور در اقصی نقاط جهان را دارد.

 

هر چه آثار این انقلاب نمایان تر می شود روش های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران نیز پیچیده تر و دقیق تر می شود و علاوه بر تهاجم و شبیخون فرهنگی به روش هایی مانند راه اندازی گروه های تکفیری مانند داعش در کشورهای اسلامی روی می آورند و البته حضور شکوهمند مردم ایران در عرصه های گوناگون مانند راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات های گوناگون می تواند بسیاری از نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند. 

 

نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر از عموم مردم شریف ایران به ویژه اساتید، فضلا و طلاب سراسر کشور دعوت می کند همگام با مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و ضمن تجدید پیمان با امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری، وظیفه خود را نسبت به انقلاب اسلامی ایران به نحو احسن انجام داده و از برکات معنوی این حضور شکوهمند بهره مند شوند.

  

والسلام علیکم و رحمةالله برکاته

دبیرخانه نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

/913/د102/ج

ارسال نظرات