۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۳۱۵۶۸۵
از سوی رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اعلام شد؛

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی/ سخنرانی سردار نقدی در بجنورد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی سخنران‌ها و مسیرهای راهپیمایی مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن در این استان را اعلام کرد.
حجت الاسلام سالاري- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست کمیته مراسم ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، با تشریح زمان و مسیرهای مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در خراسان شمالی، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت 22 بهمن در مجموع در 43 نقطه این استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم در بجنورد، مرکز خراسان شمالی از ساعت 9 صبح از محل میدان شهید بهشتی آغاز شده و تا میدان حضرت قائم(عج) (بازرگانی سابق) ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: سخنران محوری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بجنورد سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفان است که پنج شنبه هفته جاری در اجتماع ملت شهیدپرور و انقلابی مرکز خراسان شمالی سخنرانی می کند.

 

حجت الاسلام سالاری اظهار کرد: مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله 22 بهمن در شیروان نیز از ساعت 10 صبح از محل میدان انقلاب شروع شده و تا میدان شهید ادامه خواهد داشت و سخنران محوری این مراسم هم حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان خواهد بود.

 

وی ادامه داد: این مراسم در گرمه از میدان ارشاد تا مصلای نماز جمعه برگزار شده و محمدحسین علی‌نیا، معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی سخنران محوری مراسم است.

 

حجت الاسلام سالاری افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر راز مرکز شهرستان راز و جرگلان از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از میدان معلم آغاز شده و روبروی شهرداری به اتمام می رسد که سخنران محوری این مراسم نیز حجت الاسلام نایب‌علی نوروزی، امام جمعه راز است.

 

وی خاطرنشان کرد: این مراسم در آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان نیز از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از چهارراه شهرداری آغاز شده و به سمت مصلای نماز جمعه ادامه خواهد داشت و در این مکان حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه آشخانه سخنرانی می کند.

 

حجت الاسلام سالاری گفت: در جاجرم، مرکز شهرستان جاجرم نیز مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله بیست و دوم بهمن ماه از ساعت 10 صبح از محل مسجد صاحب‌الزمان(عج) تا میدان امام خمینی(ره) برگزار شده و حجت الاسلام محمد موسوی، امام جمعه جاجرم سخنران این مراسم خواهد بود.

 

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی افزود: در اسفراین، مرکز شهرستان اسفراین نیز سخنران مراسم راهپیمایی و تظاهرات 22 بهمن حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد خواهد بود.

 

وی ادامه داد: در شهر زیارت شیروان نیز مراسم راهپیمایی و تظاهرات سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از میدان شهدا تا امامزاده حمزه رضا(ع) این شهر برگزار شده و عوض زاده، معاون سیاسی فرماندار شیروان سخنران مراسم خواهد بود.

 

حجت الاسلام سالاری افزود: در شهر ایور شهرستان گرمه هم مراسم از ساعت 10 صبح از میدان ولی عصر( عج ) تا گلزار شهدای این شهر برگزار شده و سخنران مراسم نیز حجت الاسلام نیازی است.

 

وی اضافه کرد: در شهر قاضی مرکزبخش سملقان شهرستان مانه و سملقان نیز مراسم راهپیمایی و تظاهرات از میدان امام خمینی(ره) تا مصلای نماز جمعه برگزار شده و در این مکان حجت الاسلام محمدجواد شریعتی نژاد، امام جمعه قاضی سخنرانی می کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در خاتمه اظهار کرد: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف استان، افزون بر برگزاری مراسم راهپیمایی و تظاهرات و سخنرانی ائمه جمعه، برنامه های دیگری از جمله اجرای ورزش باستانی با حضور باستانی کاران این رشته، اجرای سرود توسط گروه های دانش آموزی و بسیجی، اجرای موسیقی مقامی با حضور هنرمندان استان و استکبار ستیزی در قالب پرتاب دارت بر تصاویر مستکبران برگزار می شود./9314/202/ب1

ارسال نظرات