۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۳۱۵۴۷۹
امام جمعه نگار کرمان:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از یک بمب اتم برای دشمن خطرناک‌تر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام مهری با توجه به این که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از این است که مردم انقلاب خود را دوست دارند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از یک بمب اتم برای دشمن خطرناک تر است و به دشمن می گویند که ما مردم همچنان، پای انقلاب خود ایستاده ایم.
امام جمعه نگار

حجت الاسلام وحید مهری امام جمعه نگار کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: 22بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایرانبوده که همه باید این روز را قدر بدانند و آن را فراموش نکنند.

 

وی افزود: پایان ظلم و آمدن حق یکی دیگر از دستاورد های این انقلاب بوده که مردم خودشان، برای کشور حکومت تعیین کنند زیرا انسان ها هیچ وقت نباید زیر بار ظلم بروند.

 

حجت الاسلام مهری با بیان این که تمام مردم ایران با کمک نیروی هوایی افراد شاه را از کشور بیرون کردند، اظهار داشت: امام خمینی(ره) مظهر اسلام است و کسی که می خواهد در کشور به جایی برسد، رهنمود های امام را فرموش نکند.

 

وی تأکید کرد: ورود امام به ایران، حضور امام در بهشت زهرا تهران، وحدت مردم و نیروی هوایی از اسبابی بوده که مردم با کمک رهبر توانمند، توانستند حکومت اسلامی را در کشور ایجاد کنند.

 

استاد حوزه علمیه نگار با اشاره به این که عزت ایران با انقلاب اسلامی در سال1357 ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: اگر در ایران، انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت، دیگر نمی توانستیم برای خودمان عزت داشته باشیم زیرا این استقلال بودن و توکل بر خدا است که کشور را در منطقه نیرومند کرده است.

 

وی ابراز داشت: حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن در زمان مذاکرات و بر جام نشان از این می دهد که مردم انقلاب اسلامی خود را دوست دارند و به کشور های غربی هم نیاز ندارند.

 

حجت الاسلام مهری با توجه به این که حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن نشان از این است که مردم انقلاب خود را دوست دارند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن از یک بمب اتم برای دشمن خطرناک تر است و به دشمن می گویند که ما مردم همچنان، پای انقلاب خود ایستاده ایم.

 

استاد حوزه علمیه ادامه داد: کسانی که در جمهوری اسلامی ایران مردم را از رفتن به راهپیمایی منع می کنند، این افراد کسانی هستند که نفس های آخر خودشان را می کشند و مردم باید با صحبت های آنان فریب نخورند.

 

وی با بیان این که مردم با بصیرت کامل خطر ها را از خود دفع کنند، اظهار داشت: همه مردم حتی کسانی که جمهوری اسلامی را قبول ندارند در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم که مردم همچون سال های گذشته با حضور خود در راهپیمایی22 بهمن و انتخابات، کشور را در بین کشور های دیگر سرافراز کنند./9707/302/ب3

ارسال نظرات