۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۳۱۵۴۶۶
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

تلاش مسؤولان و ناظران در عرصه فنی و مهندسی سبب رضایت خدای متعال و مردم می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به نقش آموزش در ارتقای فنی و معرفتی ناظران اشاره و گفت: مسؤولان باید تلاش کنند تا با ارتقای فنی و معرفتی ناظران، ضمن انجام درست کارها، رضایت خدای متعال و مردم را نیز جلب کنند.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین صبح امروز در دیدار کارکنان نظام کاردانی ساختمان استان قزوین گفت: نباید نظارت‌ها در بخش ساختمان به گونه‌ای باشد که پس از دریافت پایان کار، ساختمان‌ها دچار مشکلات فنی باشند.

 

وی در ادامه با اشاره مشکلات ساخمان‌های نو ساز افزود: در حال حاضر دیده و شنیده می‌شود که چنین مسایل و مشکلاتی در حوزه ساختمان وجود دارد و کسانی که وظیفه خود را به درستی انجام نداده‌اند، مدیون خواهند شد.

 

تلاش مسؤولان و ناظران در عرصه فنی و مهندسی سبب رضایت خدای متعال و مردم می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به نقش آموزش در ارتقای فنی و معرفتی ناظران اشاره و ابراز کرد: مسؤولان باید تلاش کنند تا با ارتقای فنی و معرفتی ناظران، ضمن انجام درست کارها، رضایت خدای متعال و مردم را نیز جلب کنند.

 

این استاد حوزوی در ادامه با توجه به اهمیت انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه با همه شئونات زندگی مردم ارتباط برقرار کرده و در همه جا دیده شد و باید بیش از پیش به تبیین آن پرداخت.

 

خطیب جمعه قزوین با اشاره به انتشار انقلاب اسلابی به جهانیان عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند باید انقلاب اسلامی را به همه جهان صادر کنیم و تحقق این امر زمانی محقق می‌شود که مبانی انقلاب در جان همه مردم نفوذ کرده باشد.

 

شخصیت الهی و انقلابی امام خمینی (ره) امر مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی است

این کارشناس دینی با اشاره به شخصیت الهی و انقلابی امام خمینی (ره) اظهار کرد: شخصیت الهی و انقلابی امام به گونه‌ای بود که هر کسی که با ایشان ارتباط برقرار می‌کرد دچار تحول و دگرگونی معنوی و انقلابی می‌شد و این امر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی باید در دل انسان نفوذ کند، تا به او انقلابی گفت و اگر چنین شرایطی در جامعه به وجود بیاید، صدور انقلاب با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

 

خیلی از انسان‌ها ممکن است مسلمان باشند اما به مرحله ایمان نرسیده باشند

وی در ادامه بیان کرد: خیلی از انسان‌ها ممکن است مسلمان باشند اما به مرحله ایمان نرسیده باشند اما وقتی مسؤولان به‌دقت و حساسیت حوزه کاری خود را دنبال کنند و وظیفه‌شان را به‌درستی انجام دهند، در واقع به مرحله ایمان رسیده‌اند و چنین مسؤولی انقلابی است.

 

وی در پایان افزود: نفوذ انقلاب در بخش‌های مختلف به ‌ویژه دستگاه‌های دولتی و اجرایی باید سبب شود تا انقلابی بودن در آن بخش‌ها به خوبی لمس شود./955/203/ب3

ارسال نظرات