۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۳۱۵۴۰۶
مدرس حوزه و دانشگاه:

دشمن تمام تلاش خود را برای تضعیف نظام ولایی انجام می دهد

خبرگزاری رسا ـ مدرس حوزه و دانشگاه گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یک روز هم ساکت ننشسته است و انواع فشارها را بر علیه نظام جمهوری اسلامی را انجام داده است تا این نظام را از بین ببرد.
دشمن تمام تلاش خود را برای تضعیف نظام ولایی انجام می دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد ابوی ثانی، مدرس حوزه و دانشگاه، امروز در نشست جایگاه ولایت فقیه در عصر غیبت که در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) مشهد برگزار شد، گفت: نظامات ولایی در مقایسه با دیگر نظامات، بهترین مدل است.

 

وی به ضرورت وجود جامعه دینی اشاره و ابراز داشت: برای این که جامعه به سمت تربیت انسان حرکت کند و به هدف نهایی ایجاد جامعه توحیدی برسد، باید جامعه دینی داشته باشیم. 

 

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به این که انواع مختلف حکومت داریم، افزود: در فضای حکومت پادشاهی باید خواست و نظر پادشاه اجرا شود که حکومت بحرین از این نوع حکومت است. در حکومت اشراف زادگان، اشراف در جامعه غلبه دارند و در غرب جریان سرمایه سالارها حکومت می کنند، در این حکومت، رییس جمهور نیز عملا در اختیار سرمایه دارها است.

 

عضو دبیرخانه طرح شجره طیبه صالحین خراسان ابراز داشت: در حکومت استبداد مطلقه فردی، فردی مستبد به واسطه زور بر عده ای از مردم غلبه می کند. حزب فاشیست، نسبت به حکومت هر کاری می کنند تا باقی بمانند و همه می دانیم که آلمان های نازی فاشیست ها هستند.

 

جریان لیبرال دموکراسی در غرب حکم فرما است

این کارشناس فرهنگی گفت: آن چیزی که امروز در غرب جریان دارد، لیبرال دموکراسی است که به حکومت سلیقه یک فرد در جامعه تعریف می شود. لیبرال را نباید به معنای آزادی تعریف کرد؛ بلکه باید گفت اباحی گری؛ چرا که آزادی تقدس مفهومی دارد؛ بنابراین بگوییم لیبرالیسم، مکتب اباحی گری است. 

 

وی با بیان این که سعی کنید دائم الوضو باشید، ابراز داشت: بسیاری از رفتار ما سلیقه ای است. سعی کنید هر عملتان با نیت همراه باشد، تا بتوانم عمل مباح را به مستحب تبدیل کنیم.

 

مدرس حوزه و دانشگاه افزود: در مبنای لیبرالی سلیقه شخص معیار جامعه می شود چون غربی ها، محور را انسان می دانند نه خدا، بر این مبنا اگر محور هستی، انسان باشد، انسان گرایی اتفاق می افتد و خواست انسان، خواست اصلی افراد جامعه می شود و حقوق بشر غرب هم بر اساس انسان نوشته می شود، نه خدا.

 

قانون نظم اجتماعی و آرامش جامعه را حفظ می کند

عضو دبیرخانه طرح شجره طیبه صالحین خراسان به ارزش و جایگاه قانون اشاره و ابراز داشت: به واسطه قانون، نظم اجتماعی و آرامش جامعه حفظ می شود و اگر قانون نباشد ظواهر اسلام، کم کم از بین می رود.

 

این کارشناس فرهنگی گفت: حجاب ترکیبی از حق و تکلیف است و هیچ کس حق ندارد، دیگری را از پوشش مناسب باز دارد. برخی افراد می گویند تنها زن ها به حجاب امر شدند، در حالیکه این گونه نیست. در قرآن کریم، زن و مرد هر دو به حجاب چشم امر می شوند؛ « قُلْ لِلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ  ... وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ.».

 

وی ابراز داشت: به لحاظ آمار دموکراسی در ایران بهتر از آمریکاست، تعداد آمار رأی دهندگان در ایران بیشتر از آمریکاست.

 

دشمن، تمام تلاش خود را برای تضعیف نظام ولایی انجام می دهد

مدرس حوزه و دانشگاه در ادامه به تفاوت حکومت اسلامی و غربی اشاره کرد و گفت: حکومت اسلامی بر اساس رهبری فردی متدین است که بر اساس قوانین اسلام حکومت می کند و حکومت های غربی، لیبرال دموکراسی هستند.

 

وی افزود: ما باید شرایط را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم، دشمن تمام تلاش خود را تضعیف نظامی ولایی انجام می دهد و فشارهای زیادی انجام می دهد و همه کار می کند تا این نظام به زمین بخورد؛ تحریم و تهدید می کند و از نظر بین المللی نیز می خواهند ما را منزوی کند.

 

پروژه نفوذ دشمن، با هدف استحاله فکری مردم اجرا می شود

عضو دبیرخانه طرح شجره طیبه صالحین خراسان با بیان این که در نظام ولایی، محور خداست، ابراز داشت: دشمن در عرض این 37 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یک روز هم ساکت ننشسته است و انواع توطئه ها را بر علیه نظام انجام داده است.  

 

این کارشناس فرهنگی به مسأله نفوذ اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به خطرات مسأله نفوذ اشاره کردند.  دشمن برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران و به هدف استحاله فکری، تلاش می کند در مسؤلان و مردم نفوذ کند./1309/202/ب3

ارسال نظرات