۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۵
کد خبر: ۳۱۵۲۳۴
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را از ضربه زدن به نظام مأیوس می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علممیمه قم با بیان این که حضور مردم در صحنه نشانه وفاداری به نظام، آرمان های حضرت امام(ره) و ولایت فقیه است، گفت: دشمنان وقتی بدانند که ملت وفادار است تبعا از زیاده خواهی های خود دست بر خواهند داشت و عقب نشینی می کنند.
آيت الله رجبي

حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: قرآن کریم به پیامبر می فرماید مردم را به ایام الله یادآوری کن تا ایام الله را فراموش نکنند و در زندگی و فعالیت های آنان زنده باشد.


وی افزود: بدون شک همان گونه که حضرت امام(ره) فرمودند22 بهمن از ایام الله است و روزی به شمار می رود که اسلام بر استکبار جهانی پیروز و نظام مقدس جمهوری اسلامی مستقر شده است؛ از این رو یکی از ایام الله محسوب می شود.


قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان این که طبق بیان قرآن باید مردم را همواره به یاد ایام الله انداخت، اظهار داشت: یادآوری این روز این است که برای این ایام بزرگداشت داشته باشیم و هر کس که پیرو اسلام است باید این وظیفه را انجام دهد.


وی ادامه داد: یکی از مظاهر به یادآوردن ایام الله 22 بهمن این است که در تظاهرات شرکت کنیم تا به دستور قرآنی عمل شود، حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن از جهات بسیاری اهمیت دارد؛ هر زمانی که مردم به صورت با شکوه در تظاهرات حضور پیدا کردند دشمنان از آسیب زدن به نظام مأیوس شده و از مواضع دشمنانه خود عقب نشینی کردند.


حجت الاسلام والمسلمین رجبی با بیان این که حضور مردم در صحنه نشانه وفاداری به نظام، آرمان های حضرت امام(ره) و ولایت فقیه است، ابراز داشت: دشمنان وقتی بدانند که ملت وفادار است تبعا از زیاده خواهی های خود دست بر خواهند داشت و عقب نشینی می کنند.


وی عنوان کرد: از جهت دیگر ملت هایی که علیه نظام استکباری به پا خواستند وقتی حضور یکپارچه مردم را می بینند آنها نیز امیدوار می شوند، همچنین حضور پرشور و یکپارچه مردم در صحنه سبب سر افکندگی و شکست دشمنان، ایادی آن ها و مزدوران داخلی آنان خواهد بود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات