۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۳۱۵۰۶۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رمز بقا و ماندگاری نظام، ایثار و فداکاری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که ریشه انقلاب اسلامی ایثار است، گفت: رمز بقا و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی روحیه ایثار است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌ فقیه در لرستان، ظهر امروز در یادواره شهدای انقلاب و افتتاحیه نمایشگاه عکس «قاب سرخ» که در تالار شهید آوینی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: ریشه انقلاب اسلامی در ایثار است.

 

وی با بیان این که از واژه‌هایی که در انقلاب اسلامی ایران زنده شد واژه ایثار بود، افزود: امروز نیز رمز بقا و مانگاری نظام جمهوری اسلامی حفظ و تقویت روحیه ایثار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر توجه به تقویت و حفظ روحیه ایثار خاطرنشان کرد: ایثار روحیه انقلابی را زنده نگه‌می‌دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به آثار و برکات روحیه ایثار و نقش آن در جامعه تصریح کرد: ایثار استعدادها را شکوفا می‌کند و روح تازه در کالبد جامعه به ‌وجود می‌آورد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که باید ابعاد مختلف ایثار مورد ارزیابی قرار گیرد، اظهار داشت: ایثار جان و مال و وقت یک وظیفه ضروری است و باید در عرصه های گوناگون مورد توجه قرار گیرد.

 

وی از ایثار به معنای به نهایت رساندن کاری عنوان کرد ‌که انسان به آن کار به‌ شدت علاقمند است و خاطرنشان کرد: ایثار جلوه های گوناگونی دارد و یکی از این جلوه ها صبر مادران شهدا است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر جلوه های ایثار عنوان کرد و افزود: حضور در راهپیمایی این روز جلوه زیبایی از ایثارگری است که خار چشم دشمنان انقلاب است.

 

وی در ادامه با اشاره به توطئه های غرب علیه نظام جمهوری اسلامی و تضعیف روحیه ایثارگری بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است عناصر غرب‌گرا و بی‌تفاوت را جایگزین افراد انقلابی کند.

 

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: هدف دشمن از طرح دسیسه های گوناگون و ورود هجمه های مختلف برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است، دشمن می خواهد جوانان ما را با ارزش ها و باورهای دینی اعتقادی بیگانه کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت هوشیاری علیه دسیسه های دشمن اظهار داشت: تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری مهم ترین آفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است./9459/202/ب3

 

ارسال نظرات