۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۳۱۵۰۶۰
امام جمعه سراب:

نیروهای مسلح کشور در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح کشور، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از مقتدر ترین نیروهای مسلح دنیا است.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب، پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از نیروهای مسلح نمونه ارتش و سپاه و نیروی انتظامی، با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون انقلاب اسلامی است.


وی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح در برابر هر گونه تجاوزی و هر گونه تهدیدی، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و اتکا به خداوند و هدایت های رهبر معظم انقلاب یکی از مقتدر ترین نیروهای مسلح دنیا است.


امام جمعه سراب با اشاره به دستگیری تفگنداران آمریکایی در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، این حادثه را افتخار آمیز دانست و گفت: این رویداد اقتدار نیرو های نظامی کشور و جمهوری اسلامی ایران را به جهان نشان داد.


وی  با ببان این‌که خوشبختانه نیروهای مسلح کشور ما در رده بالایی از آمادگی رزمی و دفاعی نسبت به سایر نیروهای مسلح دنیا را دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشور در اوج آمادگی و مجهز به تسلیحات به روز و پیشرفته برای دفاع از کیان اسلامی است.


حجت الاسلام اکرمی دشمن را عهد شکن و غیر قابل اعتماد توصیف کرد و ابراز داشت: نیروهای مسلح ما باید همیشه اماده باشند چرا که دشمن ما عهد شکن، حقه باز و از پشت خنجر زن هست که هیچ اعتمادی به آن نمی توان داشت.


وی با بیان این‌که کشور اسلامی ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد، خاطرنشان کرد: یکی از مؤلفه های اقتدار کشور نیرو های مسلح آماده و  مجهز آن می باشد که ایران اسلامی از این منظر بسیار قدرتمند است.


امام جمعه سراب با تأکید بر تداوم بر آرمان های انقلاب و امام راحل، افزود: دشمن ایران اسلامی امروز بسیار عهد شکن و غیر قابل اعتماد است، اعتماد به دشمن حقه باز قابل قبول نیست چرا که جز خیانت از او سر نمی زند./854/202/ب3

ارسال نظرات