۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۳۱۵۰۳۸
رییس تبلیغات اسلامی جاسک:

جوانان از الگوگیری‌های غلط و مد قرار دادن ضدارزش ها دوری کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی جاسک با تأکید بر دفاع از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: جوانان باید از الگوگیری های غلط و مد قرار دادن ضدارزش ها دوری کنند.
گفتمان ديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام حمید غلام پور، رییس تبلیغات اسلامی جاسک در گفتمان دینی «جوانان و انقلاب» که شنبه 17 بهمن ماه در دبیرستان دخترانه راضیه محله یکبنی برگزار شد، گفت: حضرت امام(ره) همیشه به جوانان عشق می‌ورزیدند و به نیروی بالقوه و بالفعل جوانان انقلاب ایمان کامل داشتند، به جوانان بها دادند و جوانان را امید و نوید خود می‌خواندند و در نهایت انقلاب را به‌دست جوانانی سپرد که آن را به پیروزی رسانده بودند.


وی افزود: امروز شاهدیم که درخت تناور انقلاب اسلامی با جان نثاری ها و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم، در مقابل انواع توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان بیمه شده است به ‌برکت انقلاب‌اسلامی، زمینه حضور جوانان در همه عرصه‌های نظام اسلامی فراهم شده و مشارکت آنان در عرصه‌های مختلف دستاوردهای گرانبهایی برای جمهوری اسلامی در پی داشته است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی جاسک تصریح کرد: امام راحل عظیم الشأن حق بزرگی به گردن ما دارد وما باید در راه حفظ این نظام و آرمان‌های بلندایشان و شهداء هموراه تلاش کنیم.


حجت الاسلام غلامی ادامه داد: باید از دستاوردها و ارزش‌های این انقلاب که با دست خالی در برابر سلاح به پیروزی رسیده، دفاع کنیم.

 

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی با اعتماد و توکل به خدا در برابر تمام توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی تا امروز به راه خود ادامه داده و امام راحل درباره مردم ایران فرموده‌اند که «مردم ما از مردمان عصر حجاز هم بهتر هستند».

 

حجت الاسلام غلام پور با بیان اینکه این انقلاب توطئه‌های زیادی را پشت سر گذاشته و تنها نگاه این نظام به پشتوانه مردمی است گفت: باید وجود خودمان را مدیون خون شهدا و فداکاری‌های مردم بدانیم.

 

وی با اشاره به ضرورت تربیت جوانان و نوجوانان و تشویق و ترغیب آنها به تهذیب نفس و پاکدامنی، تصریح کرد: شما عزیزان باید الگوی خود را از پیامبر(ص) گرفته و همواره درطول زندگی مواظب رفتار خود باشید و از الگوگیری‌های غلط و مد قرار دادن ضدارزشها دوری کنید و همواره در قدر نعمات الهی به ویژه پدر و مادر را بدانید.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در پایان تصریح کرد: باید با شرکت در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن دشمنان نظام اسلامی را مأیوس کنیم./851/202/ب2

ارسال نظرات