۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۳۱۵۰۱۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق استان بوشهر:

سپاه پاسداران، آمریکا را در خلیج فارس تحقیر کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان در مقابل ایران به‌خصوص در دستگیری نیروهای نظامیشان در آب‌های خلیج فارس توسط پاسداران انقلاب اسلامی واقعا تحقیر شدند، گفت: هزینه‌های آموزشی نیروهای نظامی و غیرنظامی آمریکا در مقابله با نظام ما هدر رفته است زیرا هرجا که وارد میدان شدند تا ما را شکست دهند تحقیر شدند.
حجت الاسلام حسين دشتي ، امام جمعه موقت بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، صبح امروز در گردهمایی بصیرتی در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، گفت: حضور و زندگی در ایران نعمت بزرگی است که خداوند متعال نصیب ما کرده و نباید آن را کفران کرد زیرا اگر چنین کاری کنیم دچار خسران خواهیم شد.

 

حجت الاسلام دشتی با بیان اینکه یادآوری نعمت در هر برهه‌ای برای ما مهم است زیرا باعث می‌شود قدر آن بدانیم، ادامه داد: انتظار می‌رود که فراموش نکنیم در چه مقطعی از تاریخ زندگی می‌کنیم.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان با تمجید حرکت به موقع سربازان ولایت در دستگیری افسران آمریکایی در آب‌های خلیج فارس، بیان کرد: مقام معظم رهبری از این اقدام دفعی که تمام جهان را تحت‌الشعاع خود قرار داد خوشحال است.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان سختی و پر هزینه بودن کار خود را در مقابل ایران دریافته‌اند، افزود: استکبار جهانی در مقابله و خنثی کردن تاثیرگذاری ایران در عرصه منطقه و جهانی کاملا سردرگم، گیج و ناامید است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در مقابل ایران به‌خصوص در دستگیری نیروهای نظامیشان در آب‌های خلیج فارس توسط پاسداران انقلاب اسلامی واقعا تحقیر شدند، گفت: هزینه‌های آموزشی نیروهای نظامی و غیرنظامی آمریکا در مقابله با نظام ما هدر رفته است زیرا هرجا که وارد میدان شدند تا ما را شکست دهند تحقیر شدند.

 

حجت الاسلام دشتی با اشاره به اینکه آمریکا در آموزش‌های نیروهای خود در مقابل نیروهای ایرانی پیروزی برای ما بوده و شکست برای آنها، بیان کرد: ما با این روحیه نیروهایمان را تربیت می‌کنیم که در مقابل آمریکا و تجهیزات مدرنشان ترس ندارند و در محیط بحرانی کار خود را به راحتی انجام می‌دهند.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه لباس سبز سپاه لباس انسان‌های فرهیخته، شجاع و دشمن‌شناس بوده و است، گفت: رنگ سبز لباس سپاه ترس و لرزه بر پیکره دشمنان انداخته و به مظلومان منطقه و جهان امید داده است.

 

وی با بیان اینکه کمبودها در جامعه سبب تضعیف روحیه نیروهای ولایت‌مدار و مردم همیشه در صحنه نشده است، افزود: این کمبودها را در هشت سال دفاع مقدس داشتیم و در حال حاضر هم داریم.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه وضعیت و شرایط جهان نظام اسلامی ایران را در جبهه حق قرار داده و استکبار در جبهه باطل، بیان کرد: انتخابات در نظام ما انتخاب فرماندهان جنگ با جبهه باطل، استکبار و جبهه غرب است.

 

وی با بیان اینکه کسی که خودباخته، غربگرا، در جبهه غرب و استکبار و  دنباله‌رو تفکرات غربی است برای مجلس صلاحیت ندارد، گفت: حضور همه در انتخابات ضرورت دارد و حجم حضور جبهه انقلاب و نظام را تقویت می‌کند./833/203/ب3

ارسال نظرات