۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۳۱۴۸۶۶
آیت الله ممدوحی:

راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده مقبولیت نظام در میان آحاد جامعه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی در جمع مردم ولایتمدار کرمانشاه با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده مقبولیت نظام در میان آحاد جامعه است.
آيت الله ممدوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم جشن و سرور به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر شامگاه گذشته با حضور آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عموم مردم در مسجد ثارالله کرمانشاه برگزار شد.

 


آیت الله ممدوحی با تبریک به مناسبت دهه فجر رمز پیروزی انقلاب را پیروی از رهنمودهای امام راحل دانست و بیان داشت: بصیرت عاشورایی بنیانگذار انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه های انقلاب عامل پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی است.

 


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات را خواستار شد و عنوان داشت: حضور مردم در صحنه های سرنوشت ساز انقلاب همچون انتخابات و صیانت از آرمان های امام راحل و شهدا انقلاب را از گزند دشمنان در امان نگاه می دارد.

 


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ولایتمداری، اتحاد و انسجام مردم و پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی، ایران را به جزیره ای امن در میان بلاد ناامن تبدیل کرده است.

 


وی با اشاره به سوابق مردم کرمانشاه در عشق و ارادت به ائمه اطهار علیهم السلام به خصوص سیدالشهدا (ع) ابراز داشت: عشق و ارادت به سیدالشهدا (ع) و ترویج مکتب سیدالشهدا (ع) با برپایی جلسات و روضه ها، بقای انقلاب اسلامی را رقم زده است.

 


آیت الله ممدوحی با بیان اینکه معضلات اجتماعی، فساد و بی بندوباری از سوی دشمنان در حال تبلیغ و ترویج است، اظهار داشت: تنها عامل مصونیت از گناه و پیشگیری از ترویج فساد در جامعه انس و ارادت به ائمه اطهار علیهم السلام است.

 


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب همدلی و انسجام ملت را نشانه گرفته اند عنوان داشت: دشمنان انقلاب با تضعیف دین و رواج بی عفتی در جامعه پایه های انقلاب را سست و در نهایت اسلام را سرنگون خواهند کرد./857/202/ب1

ارسال نظرات