۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۳۱۴۷۵۴
امام جمعه بروجرد:

پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی از نظام و ولایت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد 22 بهمن را سنگ بنای نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: پیام این حضور پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز، در شورای اداری این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت ایام دهه فجر، گفت: مردم عظیم ترین ظرفیت و پشتوانه نظام هستند.

 

وی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری انتخابات هفت اسفند ماه فرصت های ارزشمندی در جهت انتقال پیام مردم به گوش دنیا است، افزود: دنیا بداند انقلاب اسلامی با رأی ملت ایران به ثمر نشسته است و امروز برخورداری این نظام از پشتوانه عظیم مردمی مهم ترین عامل ایستادگی در برابر دسیسه های دشمن است.

 

حجت الاسلام ترابی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو زمینه ناامیدی دشمن را فراهم می کند.

 

وی مردم سالاری دینی را از شاخصه های اصلی نظام جمهوری اسلامی خواند و اظهار داشت: حضور مردم در صحنه های نظام موجب دلگرمی دولتمردان است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که اخلاص عمل و توکل برخدای متعال رمز پیروزی امام خمینی(ره) در به بار نشاندن درخت انقلاب بود، تصریح کرد: اعتماد مردم و پای کار آمدن آنان از شاخصه های پیروزی انقلاب بود و امروز صاحبان اصلی این نظام نباید عرصه را برای دشمن خالی بگذارند.

 

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب در جامعه

بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب در جامعه به ویژه بین جوانان گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب امری مهم در جهت آگاه سازی جوانان از دسیسه های دشمن است.

 

وی با بیان این که نباید بگذاریم جوانان ما خدمات نظام را فراموش کنند، افزود: جوانان امروز باید بدانند که این نظام با تکیه بر داشته های خویش به این نقطه رسیده است.

 

بیرانوند در ادامه یادآور شد: صاحبان تریبون، مدیران و مسؤولان کسانی که دوران انقلاب را به خوبی حس کرده اند امروز باید در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش کنند.

 

وی با بیان این که بیشتر کشورهای پیشرفته دنیا با چپاول و آدم کشی به پیشرفت دست یافته اند، اظهار داشت: اگر آمریکا صدام را تحریک و ایران را تحریم نمی کرد، اکنون کشور ما یکی از کشورهای پیشرفته دنیا بود.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که برای شکل گرفتن انقلاب اسلامی و ریشه کن شدن ظلم و ستم خون جوانان زیادی از کشور در دفاع از خاک کشور و آرمان های امام راحل و انقلاب ریخته شده است، گفت: باید جلوی سیاه نمایی برخی افراد که اصل نظام را زیر سؤال می برند گرفته شود./9459/203/ب1

ارسال نظرات