۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۳۱۴۵۹۹

اجرای ۱۶ پروژه عمرانی از سوی اوقاف در استان هرمزگان

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات هرمزگان گفت: ۱۶ پروژه عمرانی با سرمایه گذاری ۱۳۵ میلیون تومانی در هرمزگان در دست اجرا است.
اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، سید محمدکریم ربانی امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی فاز سوم موقوفه ناصری در بندرعباس، گفت: این پروژه طبق روزشمار در مدت 1646 روز با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.

 


وی در ادامه با اشاره به تعداد واحد های تجاری این پروژه افزود: این پروژه با 186 واحد تجاری 50 تا 800 متری به ارزش سرمایه‌گذاری 824 میلیارد ریال در حال اجراست.

 

مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات هرمزگان، متراژ عرصه این پروژه را  18 و 500 مترمربع و متراژ عرصه زیرساخت آن را 11 هزار و 485 مترمربع اعلام کرد.

 

ربانی ادامه داد: متراژ اعیان این پروژه 53 هزار متر مربع و تعداد طبقات نیز بین چهار الی پنج طبقه پیش بینی شده است.

 

وی، از درآمد 400 میلیارد تومانی حاصل از فروش واحدهای این پروژه خبرداد و بیان داشت: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و در مدت54 ماه به اتمام می‌رسد.

 

مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات هرمزگان تصریح کرد: نمادهای بومی استان از موارد مهمی است که در اجرای این پروژه مدنظر قرار گرفته است.

 

ربانی در ادامه ابراز داشت: درحال حاضر پروژه 5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با رسیدن به 40 درصد پیشرفت فیزیکی، واحدها پیش فروش می‌شود.

 


وی با اشاره به پروژه‌های درحال اجرا، اذعان داشت: در حال حاضر 16 پروژه عمرانی با عرصه پوشش 35 هزار و 820 مترمربع و زیربنای 100 هزار و 350 متربع در استان هرمزگان در دست اجرا است.

 

مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات هرمزگان در پایان بیان کرد: ارزش سرمایه گذاری این پروژه ها 135 میلیارد تومان و ارزش افزوده و درآمد حاصل از فروش این پروژه ها نیز 494 میلیارد تومان برآورد شده است./851/202/ب1

ارسال نظرات