۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۳۱۴۵۶۸
استاد مکتب نرجس:

تضعیف اقتصادی و سیاسی کشور از برنامه های اصلی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ پورحسینی گفت: استضعاف اقتصادی به خاطر ضعف فکری است که ضعف سیاسی را در پی خواهد داشت، بنابراین دشمن با استضعاف سیاسی تلاش می کند که نتوانیم برنامه های سیاسی کشور را به درستی تحلیل کنیم.
نفوذ فرهنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مریم پورحسینی، استاد مؤسسه علمی تحقیقی نرجس در همایش تخصصی بانوان فاضله هم عصر استاد طاهایی با محوریت بررسی سیره استاد اعتمادی که امروز در مکتب نرجس برگزار شد، به تبیین سیره سیاسی استاد اعتمادی پرداخت.

 

وی توجه استاد اعتمادی به فعالیت های اجتماعی در کنار خانواده اشاره وبیان کرد: زنان باید بتواند در کنار فعالیت های خانه و تربیت فرزند، الگو سیاسی و اجتماعی خوبی را ارائه دهد.

 

پورحسینی افزود: مطالباتی را که در سال 75 زنان مطرح می کردند الان کم رنگ شده است و برخی فکر می کنند تنها در یک عرصه می توان فعالیت کرد در صورت فعالیت در خانه نمی توان در عرصه اجتماعی رشد کرد و یا این که با حضور در فعالیت های سیاسی و اجتماعی نمی توان به خانواده توجه داشت.

 

استاد مکتب نرجس با اشاره به تأکید قرآن به فعالیت های سیاسی و اجتماعی زنان، گفت: قرآن به این امر توجه کرده است و بزرگانی مانند استاد طاهایی و اعتمادی نیز به ما نشان دادند که می توان در هر دو عرصه خانواده و اجتماع در کنار هم حضور موفقی داشت.

 

تضعیف اقتصادی و سیاسی از برنامه های اصلی دشمن

وی با بیان این که استاد اعتمادی به معرفی دشمن و دشمن شناسی داشت، گفت: این بانوی فاضله نفوذ دشمن و بحث صیهونیست جهانی را بسیار مطرح می کردند و تضعیف اقتصادی را یکی از برنامه های اصلی دشمن بیان می کرد.

 

پورحسینی افزود: استضعاف اقتصادی به خاطر ضعف فکری است که ضعف سیاسی را در پی خواهد داشت بنابراین دشمن با استضعاف سیاسی تلاش می کند که نتوانیم برنامه های سیاسی کشور را به درستی تحلیل کنیم.

 

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: فردی که از نظر سیاسی ضعیف باشد، قدرت انتخاب افراد اصلح را نخواهد داشت و این از نقشه های نفوذ دشمن است.

 

وی با بیان این که استاد اعتمادی به استناد قرآن همه افراد را حجت یافته می داند، گفت: وی معتقد بود که اگر کسی از نظر سیاسی ضعیف است به این خاطر است که خود تلاش نکرده است.

 

پورحسینی به ضرورت بصیرت در انتخابات پیش رو تأکید و خاطرنشان کرد: باید خطر نفوذ دشمن را بشناسیم و با بینش و بصیرت افراد اصلح را انتخاب کنیم و انتخابات سالم و مهم را پشت سر بگذاریم./1310/202/ب1

ارسال نظرات