۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۳۱۴۳۱۷
حجت‌الاسلام علی دشتکی:

دهه فجر مطلع رهایی ملت ایران و طلوع دوباره اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: احیای اسلام، اجرای احکام الهی، کفرستیزی، استقلال و خودباوری از دستاوردهای این انقلاب و نظام برای ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده جهان است.
حجت الاسلام علي دشتکي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی دشتکی در دیدار اعضای جامعه قرآنی و تشکل‌های دینی با نماینده ولی‌ فقیه در همدان با بیان اینکه امروز عظمت و فراگیری اسلام از دستاوردهای امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: در شب دوازدهم سال 1357 از شهرهای مختلف روحانیون و هیئتی‌ها برای استقبال از امام خمینی(ره) رهسپار پایتخت شدند.

 

وی با بیان اینکه اگر بگوییم طلوع اسلام در دهه فجر اتفاق افتاد، سخن بی‌معنایی نزدیم، افزود: خاستگاه اسلام در دهه فجر است زیرا رهایی ملت ایران از یوغ ظلم و ستم و بی‌عدالتی رخ داده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه دهه فجر جداکننده تاریخ قبل و بعد از انقلاب است، تصریح کرد: تاریخ قبل از انقلاب سراسر بی‌عدالتی و ظلم است که حاکمان خودشان را غالب و مردم را مغلوب و رعیت خود می‎پنداشتند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمیت سرنوشت به دست خود ملت سپرده شد.

 

وی با تأکید بر اینکه می‌توان اعلام کرد که خیمه اسلام در دهه فجر بنا نهاده شده است، ادامه داد: اسلام عزیز قله‌ای دارد و آن در دهه فجر اتفاق افتاده که دستاورد معنوی انقلاب است.

 

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه در بیت ولایت جمع شدیم با آرمان‌های انقلاب و اسلام تجدید بیعت کنیم، خاطر نشان کرد: احیای اسلام، اجرای احکام الهی، کفرستیزی، استقلال، خودباوری و... دستاوردهای این انقلاب و نظام برای ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده جهان است.

 

در این نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان نیز با بیان اینکه در سال جاری برای نخستین بار رمز آغاز شروع جشن‌های دهه فجر انتخاب شده است، اظهار کرد: این ابتکار استان همدان است که در شب آغاز دهه فجر در بیت نماینده ولی فقیه به یاد جبهه‌ها و شهادت مراسم برگزار شود.

 

همچنین در این مراسم از قاری برجسته و صاحب عنوان کشوری همدان، مهدی ساعد که موفق به کسب رتبه دوم مسابقات قرآن اوقاف کشور شده است تقدیر به عمل آمد./1325/د103/ی

 

منبع: سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات