۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۹
کد خبر: ۳۱۴۲۰۹
در جمکران؛

آخرین نشست «آینده‌پژوهی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های مهدوی» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آخرین نشست از سلسله نشست‌های «آینده‌پژوهی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های مهدوی» همزمان با ایام الله دهه فجر در مسجد مقدس جمکران برگزار میشود.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، سید مجید مطهرنژاد با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های علمی «آینده‌پژوهی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های مهدوی» در مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: این نشست‌ها با هدف تبیین پیوند انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و حرکت به سوی تمدن اسلامی و همچنین تحولات دوران ظهور برنامه‌ریزی و با حضور شخصیت‌های برجسته علمی از حوزه و دانشگاه برگزار شده است.


وی با اشاره به اینکه سه نشست در سال جاری با این عنوان برگزار شده است، بیان کرد: چهارمین و آخرین نشست علمی آینده‌پژوهی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های مهدوی روز چهارشنبه هفته جاری در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.


مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران افزود: با توجه به اینکه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی حضور داریم، در این سمینار از حضور اساتید شاخص در عرصه آینده پژوهی، جامعه شناسی و فرهنگ استفاده خواهیم کرد تا وجوه مختلف انقلاب اسلامی و مهدویت را به صورت تخصصی تری تبیین کنیم.


مطهرنژاد با اشاره به اینکه این برنامه از صبح روز چهارشنبه از ساعت هشت و سی دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام دکتر پارسا نیا عضو شورای انقلاب فرهنگی آغاز خواهد شد، ادامه داد: پس از آن، پنل علمی در حوزه آینده اندیشی با حضور دکتر پور عزت از دانشگاه تهران، دکتر تقوی از دانشگاه شریف و دکتر فاتح راد از دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.


وی گفت: در نوبت بعد از ظهر نیز که از ساعت 14 آغاز شد خواهد شد، پنل تخصصی با حضور دکتر رجبی، شجاعی زند و زاهد زاهدانی برگزار می شود و در نهایت نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پورسیدآقایی این سمینار به پایان خواهد رسید.


مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: سخنرانی و مقالات ارائه شده در این سلسله نشست‌ها در قالب کتاب در انتشارات «کتاب جمکران» به چاپ خواهد رسید و چهار سمینار برگزار شده نیز در ایام دهه فجر از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد./1323/د102/ی

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات