۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۳۱۳۹۹۸

برگزاری 900 برنامه ویژه ایام الله دهه فجر در لرستان

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری 900 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با دستگاه های اجرایی به مناسبت دهه فجر که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی معجزه الهی بود که از سوی امام راحل به بار نشست.


وی با بیان این که اگر امام خمینی(ره) نبود انقلاب از بین می رفت، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به لطف الهی امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا نقش آفرینی می کند.


حجت الاسلام حیات الغیب نظام جمهوری اسلامی را مورد تأیید خدای متعال و ولی عصر(عج) دانست و عنوان کرد: باید قدر نظام را بدانیم در راستای نهادینه کردن آرمان های امام راحل و انقلاب در جامعه به ویژه بین جوانان گام های مؤثری برداشته شود.


وی با بیان ویژه برنامه های اجرایی در ایام دهه فجر در لرستان اظهار داشت: در این راستا یک ستاد استانی، 11 ستاد شهرستانی و 17 کمیته تخصصی شهرستانی تشکیل شده است.


رییس ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: مسؤولیت ستادها در شهرستان های لرستان بر عهده ائمه جمعه و در کمیته های اجرایی برنامه های دهه فجر بر عهده مدیران اجرایی قرار دارد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون 3 جلسه تخصصی استانی و 42 جلسه کمیته تخصصی در شهرستان های لرستان در راستای برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر در لرستان تشکیل شده است.


حجت الاسلام حیات الغیب با بیان این که در ایام الله دهه فجر 900 برنامه فرهنگی هنری و ورزشی در استان برگزار می شود، گفت: برگزاری همایش ها و جشنواره ها به مناسبت این ایام الله دهه فجر از دیگر برنامه های اجرایی است.


وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی در راستای برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر به کیفیت برنامه ها نیز توجه شود./9459/203/ب1

ارسال نظرات