۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۳۱۳۸۵۳
عضو مجلس خبرگان تأکید کرد؛

استمرار فعالیت‌های علمی و فرهنگی یاری دهنده اقتدار نظام اسلامی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گفت: با فعالیت‌های مداوم فرهنگی، علمی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی می‌توان بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان افزود و نظام اسلامی را در عرصه بین‌المللی به عنوان الگو به ملت‌های ستم‌دیده معرفی کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک ایام الله دهه فجر به ملت‌های آزادیخواه جهان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران، ثمره مجاهدت‌های صدها ساله متدینان و متشرعان بوده است.

 

وی به ایثار و از خودگذشتگی اقشار مختلف در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اشاره و تأکید کرد: فرهیختگان، متدینان و نخبگان جامعه برای برپایی نظام اسلامی، تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری انجام دادند و تهدیدها، زندان‌ها و شهادت‌ها را به جان خریدند.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان ابراز داشت: امت اسلامی ایران توانستند حکومت طاغوت را در این عصر سرنگون کنند و حاکمیت اسلامی و قوانین شریعت که برگرفته از قرآن و روایات معصومان(ع) است را به عرصه ظهور برسانند.

 

وی گفت: باید توجه داشت که برای نعمت گرانقدر نظام جمهوری اسلامی، بهای سنگینی پرداخت شده و آسان به دست نیامده است؛ از این‌رو وظیفه آحاد مردم و مسؤولان نظام این است که قدر انقلاب را بدانند.

 

استاد سطح عالی حوزه علمیه به وظیفه مردم در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم و مسؤولان با پایبندی به آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا، رهبری و علمای دین می‌توانند مسؤولیت خطیری که در این برهه از زمان بر دوش‌ آنها گذاشته شده است را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند.

 

وی بیداری امت‌های مسلمان در منطقه را ثمره انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: هر فردی در جامعه می‌تواند با فعالیت‌های مستمر و مداوم فرهنگی، علمی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان امروز بیفزاید و نظام اسلامی را در جایگاه والای بین‌المللی به عنوان الگو و نمونه برای تمام ملت‌های ستم‌دیده و محروم به نمایش بگذارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ما در زمره پیروان ائمه‌اطهار(ع)، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه قرار داشته باشیم، تا عاقبت‌بخیر و سعادتمند شویم./908/ت303/س

ارسال نظرات