۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۳۱۳۶۷۷
با حضور معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران؛

نشست تجلیل از خادمان افتخاری برگزار کننده طرح رحمت واسعه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست بررسی نقاط ضعف و قوت طرح رحمت واسعه و تجلیل از خادمان افتخاری اجرا کننده این طرح در روز نهم ربیع در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
مسجد جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست تجلیل از خادمان افتخاری برگزار کننده طرح «رحمت واسعه» که در ایام نهم ربیع در 12 شهر کشور به اجرا رسید، با حضور معاون اجرایی این مکان مقدس برگزار شد.


سید حسین موسوی رابطی مدیر مرکز خادمین افتخاری در این نشست به ارائه گزارشی از نحوه اجرای طرح پرداخت و اظهار کرد: خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در 12 شهر به عیادت بیماران 21 بیمارستان و مرکز پزشکی رفته و با اهدای گل و شیرینی در روز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) فضایی آکنده از معنویت و عطر مهدوی را در این بیمارستان‌ها ایجاد کردند.


وی با اشاره به اینکه این طرح در شهر‌های تهران ،کرج، یزد، تفت، اصفهان، کاشان، رفسنجان ،کرمان، اسلام شهر، پاکدشت، قزوین و ورامین به اجرا رسید، بیان کرد: علاوه بر بیمارستان‌ها، خادمان مسجد مقدس جمکران از آسایشگاه‌های معلولین در تهران و اصفهان نیز بازدید و این طرح را در آنجا هم برگزار کردند که بازتاب خوبی به همراه داشت.


مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران در پایان با اشاره به اینکه این حرکت فرهنگی معنوی آثار خوبی را در روحیه بیماران و خانواده‌های آنان برجای گذاشت، خاطرنشان کرد: از اعتماد تولیت مسجد مقدس جمکران و تلاش خادمان برای اجرای این طرح تقدیر و ئتشکر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم این حرکت را در سال‌های بعد در استان‌های بیشتری به اجرا دربیاوریم.


احمد حاجی زاده معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست با بیان اینکه تقدیر از برگزار کنندگان این طرح معنوی بسیار سخت است، اظهار کرد: حرکت معنوی بسیار ارزشمندی در روز نهم ربیع توسط خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران به عشق ائمه اطهار(علیهم السلام) انجام شد که واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد.


وی ادامه داد: خادمانی که توفیق اجرای این طرح را داشتند باید شکر آن را به جا آورند چرا که به نیابت از خادمان مسجد مقدس جمکران سیره اهل بیت(علیهم السلام) که دلجویی و عیادت از بیماران است را انجام دادند.


در ادامه این نشست نقاط ضعف و قوت اجرای طرح بررسی شد و خادمین نظرات و پیشنهاداتی برای بهتر انجام شدن این طرح در سال های بعد را مطرح کردند./1323/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات