۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۳۱۳۶۰۳
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

معترضان به شورای نگهبان مطامع دشمنان انقلاب را برآورده می کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با اشاره به بی طرفی فقهای شورای نگهبان گفت: تمکین از شورای نگهبان نشانگر قانون مداری کاندیداها بوده و معترضان به شورای نگهبان مطامع دشمنان انقلاب را برآورده می کنند.
حجت الاسلام کرمي نيا

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن ایام مبارک پیروزی انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مظهر مردم سالاری دینی و دموکراسی در کشورداری بر مبنای موازین اسلامی است.

 


مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: بر مبنای این دموکراسی حاکم بر کشور، حضور قاطع و گسترده مردم در عرصه های انتخاباتی بیانگر تمکین به قوانین و مقبولیت نظام در جامعه است، واهمه مستکبران از قدرت ایران بر مبنای همین حضور حداکثری و مقبولیت نظام است.

 


حجت الاسلام کرمی نیا خاطرنشان کرد: رأی های ریخته شده به صندوق ها به مثابه مهر تأیید بر پیکر نظام است و گزینش افراد اصلح و ولایتمدار و قانون مدار ضامن بقای عزتمند و تعالی روزافزون آرمان های انقلاب خواهد بود.

 


این استاد حوزه علمیه، شورای نگهبان را نهادی بی طرف و فارغ از جناحی بازی های سیاسی خواند و گفت: تمکین از شورای نگهبان نشانگر قانون مداری کاندیداها بوده و هجمه و فشار بر شورای نگهبان خلاف قانون است.

 


وی بیان داشت: عدم التزام به قانون بیانگر نیات سوء و دنبال کردن فتنه گری و آشوب در کشور است، کاندیدایی که با شنیدن خبر رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت به جای طرح اعتراض از مجاری قانونی، سعی در اغتشاش و فتنه گری دارد مطامع دشمنان انقلاب را برآورده کرده و اصل نظام را به خطر می اندازد.

 


حجت الاسلام کرمی نیا متذکر شد: نظارت استصوابی شورای نگهبان لازمه برگزاری انتخابات سالم و قانونی است زیرا برخی افراد از سوی دشمنان انقلاب تطمیع شده و قدم به میدان انتخابات می گذارند، وجود نهادی همچون شورای نگهبان مانع ورود چنین افرادی به عرصه سیاست کلان کشور می شود، البته لازم به ذکر است که تمامی رد صلاحیت شدگان فتنه گر و ضد انقلاب نیستند و در عرصه های دیگر خدوم مردم شریف ایران می باشند.

 


مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب ابراز داشت: ملت، آگاه بوده و اجازه  فتنه گری و عرض اندام به مهره های نفوذی دشمنان را نمی دهد و در مقابل هجمه های بسیاری که متوجه شورای نگهبان است، حامی این نهاد بوده و فقهای شورای نگهبان نیز بدون توجه به فتنه گری ها، قاطعانه برخورد می کند و تحت تأثیر تهدیدات و فشارها قرار نمی گیرد.

 


استاد حوزه علمیه عنوان داشت: در زمینه تبلیغات، کاندیداها ملزم به قانون مداری و رعایت اخلاق اسلامی هستند، نباید برای کسب موفقیت دست به اقدامات خلاف شرع زد، غیبت و توهین و افترا به دیگر کاندیداها جایز نیست، مشاهده اخلاق کاندیداها در این زمینه می تواند مردم را برای انتخاب فرد اصلح یاری کند.

 


حجت الاسلام کرمی نیا در پایان یادآور شد: امید است با افزایش بینش و بصیرت، تنها اعتلای آرمان های انقلاب و اسلام مدنظر قرار گیرد و افراد با هدف کسب منافع دنیوی، سعادت اخروی خویش را مخدوش نکنند./857/302/ب1

ارسال نظرات