۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۳۱۳۵۰۸
امام جمعه موقت زابل:

رهبری الهی، مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام هاشمی حضور رهبر را یکی از عوامل و عناصر مهم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: وجود رهبری الهی که در رأس این انقلاب مقدس بود، عنصر مهم پیروزی انقلاب به شمار می آید.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام سیدقاسم هاشمی، امام جمعه موقت زابل، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام یوم الله دهه فجر، عنوان کرد: دهه فجر دهه سراسر نور و برکت و رحمت و ایامی است که زحمات و مجاهدت های ملت غیور و صبور به ثمر نشست و خون پاک شهیدان گلگون کفن راه آزادی و آزادگی به بار نشست و پایه های نظام مقدس الهی و شکوهمند اسلامی مستحکم شد.

 

وی وجود و حضور رهبر را یکی از عوامل و عناصر مهم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و افزود: وجود رهبری الهی که در رأس این انقلاب مقدس بود و شخصیتی که عالم به زمان خویش بود عنصر مهم انقلاب به شمار می آید.

 

امام جمعه موقت زابل بیان کرد: شجاعت یکی از ویژگی های اصلی یک رهبر است که این ویژگی در امام راحل (ره) بسیار مشاهده شد تا جایی که در راه این انقلاب لحظه ای خوف به دل خود راه نداد.

 

حجت الاسلام هاشمی دومین عامل پیروزی را حضور مردم در صحنه خاطرنشان کرد و گفت: اگر رهبر جامعه اسلامی حضور مردم در صحنه را نمی داشت  مشخص نبود نتیجه امروز را داشته باشد و در تمام برهه ها و زمان ها رهبر و امت در کنار هم باید قرار داشته باشند تا به آن هدف عالیه برسند.

 

وی تأکید کرد: امت همراه با بصیرت معنی پیدا می کند و هنگامی که در کنار رهبر قرار گیرد به موفقیت خواهد رسید و این را امت اسلامی ما ثابت کرده که در زمان های حساس می دانند چگونه عمل کنند.

 

امام جمعه موقت زابل ولایت مداری را یکی از عناصر مهم در حضور امت در کنار امام خاطرنشان کرد و افزود: امت با جان و دل مطیع امام خود بودند و امروز هم شاهد هستیم که امت اسلامی در پرتوی رهبری حکیم و فرزانه آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را با جان و دل حفظ می کنند.

 

وی گفت: امت باید ولایت پذیر، حق گو و حق طلب باشد و این حق طلبی خود را در چارچوب قانون مطالبه و پیگیری کند و پایبند به قانون باشد./831/202/ب1

ارسال نظرات