۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۳۱۳۲۶۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

شورای نگهبان سد محکمی در برابر نفوذ عناصر مسأله دار نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: شورای نگهبان یکی از باسابقه ترین و از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی است و در واقع تضعیف این جایگاه ارزشمند تضعیف نظام اسلامی است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی استان با تبریک به مناسبت در پیش بودن ایام الله دهه فجر و 12بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریافته اند که ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه و ملت بصیر و آگاه خود دژی نفوذ ناپذیر و مستحکم در برابر همه زیاده خواهی ها و توطئه های آنان است از این رو در صدد تخریب جایگاه ولایت فقیه از سوی برخی عناصر خودفروخته داخلی و خارجی در انتخابات پیش رو هستند.

 

وی در ادامه با تاکید بر تقویت جبهه گفتمان انقلاب اسلامی در کشور و افزود: گفتمان انقلاب اسلامی همان گفتمان و خط نورانی امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است که تقویت این گفتمان در جامعه سدی در برابر توطئه های دشمنان ایجاد خواهد کرد و راه نفوذ را در مقابل همه هجمه ها و تهدیدات آنها خواهد بست.

 

حجت الاسلام شکریان انقلاب اسلامی را مایع دل گرمی و نقطه امید همه مستضعفین عالم و مسلمانان جهان دانست و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با هدایت و رهبری امام راحل (ره) و مجاهدت ها و ایثارگری های هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی به ثمر نشست و ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی برگ زرینی را در تاریخ خود ثبت و ضبط کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال نسبت به دوره های قبل تاکید کرد: راهپیمایی عظیم 22 بهمن و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو پاسخ کوبنده ای بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در مازندران با تقدیر از زحمات و تلاش های صورت گرفته از سوی اعضای محترم شورای نگهبان در تایید و عدم احراز برخی نامزدهای این دوره از انتخابات و با اشاره به سابقه بسیار روشن و ارزنده این نهاد در همه انتخابات های کشور، تصریح کرد: برخی به دنبال خدشه وارد کردن و تضعیف جایگاه این نهاد مقدس هستند و با کمک برخی جریان های سیاسی سعی در القاء نامطمئن بودن انتخابات در افکار عمومی را دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، شورای نگهبان را مهم ترین سد نفوذ برخی عناصر مسأله دار در ارکان مدیریتی نظام دانست و تاکید کرد: کارنامه بسیار موفق شورای نگهبان مهم ترین تضمین سلامت در انتخابات کشور است و باید برای تثبیت و حفظ این جایگاه مقدس همه تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه از شورای نگهبان قانون اساسی به عنوان یک سنگر مقدس در نظام جمهوری اسلامی یاد و خاطر نشان کرد: شورای نگهبان یکی از باسابقه ترین و از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی است و در واقع تضعیف این جایگاه ارزشمند تضعیف نظام اسلامی است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران از نقش بسیار مهم خبرگان رهبری در طول سه دهه انقلاب اسلامی در تثبیت جایگاه ولایت فقیه و حفظ آن اشاره کرد و بیان داشت: ولایت فقیه یادگار گرانبهای امام راحل است و خبرگان رهبری آینده باید برای حفظ و تثبیت جایگاه ولایت فقیه در کشور تلاش کند./950/202/ب1

ارسال نظرات