۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۳۱۲۱۱۲
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان خبر داد؛

اعزام 180 نفر از طلاب کرمانی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان گفت: نخستین کاروان طلاب و روحانیون استان کرمان در قالب کاروان های راهیان نور با حضور 180 نفر از طلاب روحانیون از حوزه های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
اعزام روحانيون

حجت الاسلام والمسلمین محسن سنجری مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: اعزام این تعداد طلاب به مدت یک هفته باعنوان کارگاه آموزشی به مناطق عملیاتی اعزام شدند.


وی تصریح کرد: با هدف اجرای طرح راهیان نور 180 نفر از طلاب استان کرمان اعم از برادر و خواهر به مناطق عملیاتی بازمانده از دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.


حجت الاسلام سنجری هدف از برپایی کاروان های اعزام طلاب به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید با آرمان های مقدس شهدا عنوان کرد.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان اظهار کرد: عزت و سربلندی کشور مرهون خون مطهر شهیدان و رشادت های رزمندگان اسلام است و همگان باید در زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند، و برپایی این گونه کاروان ها نقش مهمی در معرفی ارزش های دفاع مقدس دارد.


وی یادآور شد: این طلاب از مناطق شلمچه، فکه، طلائیه بازدید خواهند کرد، و در حال حاضر در قرارگاه ثارالله موقعیت شهید کازرونی اقامت دارند. /9703/303/ب3

ارسال نظرات