۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۳۱۱۹۹۰
حجت‌الاسلام کاروند:

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم ایران تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای ملت ایران نعمت است، خواستار تبیین دستاوردهای انقلاب از سوی کمیته مساجد و تشکلهای دینی ستاد دهه فجر شهرستان برای عموم مردم شد.
کاروند

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای ملت ایران نعمت است، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مورد توجه دستگاه ها و کمیته مساجد و تشکلهای دینی ستاد دهه فجر شهرستان قرار گیرد.

 

وی در دومین نشست کمیته مساجد و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان که صبح امروز 27 دی ماه با حضور نمایندگان دستگاه های عضو این کمیته در اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان برگزار شد با اشاره به اینکه پیام دومین نشست کمیته مساجد وتاشکلهای دینی دهه فجرهمدلی و همزبانی است،‌ گفت: پیام این نشست ها اعلام برنامه های مشترک و هدفمند برای دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله گلبانگ الله اکبر که سرود آسمانی ملت ایران است،‌ می باشد که هر ساله علاقه مندان انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور به انجام آن اهتمام دارند و امسال نیز این مهم مورد توجه است.

 

کاروند بیان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه نمایش ایمان و اقتدار ملت ایران استو انقلاب اسلامی، انقلابی است که مردم ایران آن را از درون پذیرفته اند و آرام آرام روحیه تسلیم ناپذیری و ایستادگی در مقابل دشمنان و استکبار جهانی را تجربه کردند و امروز انقلاب اسلامی از مرزهای کشورمان عبور کرده و به دیگر کشورها صادر شده است بنابراین با توجه به اهمیت جایگاه انقلاب اسلامی گفتمان سازی انقلاب یک ضرورت و تکلیف همیشگی است و پرداختن به این موضوع اهمیت دارد.

 

حجت‌الاسلام کاروند با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ملت ایران نعمتی بزرگ است، تصریح کرد: این نعمت تنها در کشور ما خلاصه نشد و در سایر کشورها نیز تاثیر گذاشت امروز جبهه استکبار تلاش دارد ملت ایران را به زانو درآورد به دلیل آنکه ایران پایگاه انفجار نور است و آنها از نور وحشت دارند.

 

وی با اشاره به تاکید قرآن کریم بر شکرگزاری از نعمت خاطرنشان کرد: اولین رسالت ما به‌عنوان مومن انقلابی ترویج فرهنگ انقلاب و بیان پیشرفت های انقلاب است و خداوند در قرآن کریم می فرماید: «ای کسانی که ایمان آورده اید نعمت های الهی را بیان کنید» شکر نعمت واجب و ترک نعمت کفران است واگر انقلاب اسلامی نعمت است گفت وگو در مورد دستاوردهای انقلاب هم شکر نعمت است.

 

حجت‌الاسلام کاروند بر لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تاکید کرد و گفت: ما باید وضعیت کنونی را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم و ببینیم که نقش مردم در تعیین سرنوشت شان قبل از انقلاب چگونه بود و امروز چگونه است؟ ما باید این مسایل را در دستگاه ها و نهادها مطرح کنیم و با استفاده از ظرفیت دهه فجر دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیان کنیم.

 

وی ظرفیت مساجد و امامزادگان را بهترین ظرفیت برای تبیین دستاوردهای انقلاب نام برد و گفت: باید توانمان را برای برگزاری باشکوه تر برنامه های 12 و 22 بهمن متمرکز کنیم و از ظرفیت شبکه های مجازی در این زمینه استفاده کنیم./1325/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات