۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۳۱۱۹۵۶
به همت مدرسه علمیه حضرت خدیجه مشهد صورت گرفت؛

درج مقالات با محوریت شخصیت حضرت فاطمه معصومه در سایت سبک زندگی رضوی

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد گفت: مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد، مقالات و یادداشت هایی با محوریت شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) به سایت سبک زندگی رضوی ارائه کرده است.
حضرت معصومه(س)

مریم بلوچیان، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مدیر، معاونان، اساتید و پزوهشگران مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد، مقالات و یادداشت هایی را با محوریت حضرت فاطمه معصومه(س)، برای سایت سبک زندگی رضوی ارائه داده اند.

 

وی با بیان این که مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد، مقالات بسیاری در مورد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به سایت سبک زندگی رضوی ارسال کرده است، افزود: خانم سکینه نیک، مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد مقالات و یادداشت هایی را با عنوان «کرامت نفسانی در تعاملات اجتماعی»، «سخنی با ملائکه»، «جایگاه زن در نظام اسلامی»، «طبابت حکیمانه» و « تربیت دینی و هویت دخترانه» ارائه داده اند.

 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد به دیگر آثار پژوهشی این حوزه اشاره و اظهار داشت: خانم مریم احمدی، مسؤول واحد تحقیقات مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد نیز مقاله ای با عنوان «حضرت معصومه(س)؛ الگوی هویت دخترانه در اسلام» و خانم مریم بلوچیان، مسؤول واحد پژوهش این حوزه، مقالاتی با عنوان «منزلت حضرت معصومه(س) در پیشگاه امام رضا(ع)»، «مهارت های زندگی در سیره رضوی» و «جایگاه زنان اهل بیت در تعلیم و تعلّم (با نظر به عالمه و محدثه بودن حضرت معصومه (س))، به سایت سبک زندگی رضوی ارائه داده اند.

 

بلوچیان با خاطر نشان کردن این که هدف از انجام این کار پژوهشی، تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی است، افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) از جایگاه و منزلت بالایی برخوردار هستند، پژوهشگران واحد تحقیقات مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) به مناسبت شهادت حضرت معصومه(س) نیز مقالاتی با هدف معرفی شخصیت این بانوی بزرگوار ارائه داده اند.

 

وی با اشاره به این که مقالات این حوزه، بعد از ارزیابی در سایت سبک زندگی رضوی بارگذاری می شود، افزود: این مدرسه علاوه بر این که برای هر مناسبتی به این سایت مقاله ارائه می دهد، برای بخش های مختلف این سایت نیز اثرات پژوهشی خود را ارسال می کند.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد افزود: مقاله ای با عنوان مهارت های خانوادگی در سیره رضوی در مورد مباحث ازدواج است که در دو بخش در این سایت بار گذاری شده است؛ علاقه مندان برای مشاهده این آثار، می توانند به بخش ویژه نامه پرتو کرامت، سایت سبک زندگی رضوی مراجعه کنند./1309/302/ب2

ارسال نظرات