۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۳۱۱۹۳۹

معرفی برنامه­های رادیو معارف به مناسبت رحلت بانوی کرامت

خبرگزاری رسا ـ برنامه «شفیعه» و برنامه زنده «کریمه» به مناسبت رحلت بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) از رادیو معارف پخش می‌شود.
راديو معارف به مناسبت رحلت بانوي کرامت

به گزارش خبرگزاری رسا، برنامه «شفیعه» و پخش  برنامه زنده «کریمه» به مناسبت رحلت بانوی کرامت از رادیو معارف پخش می‌شود.

 

سوگنامه رادیو معارف در شب رحلت بانوی کرامت

ویژه برنامه «شفیعه» در شب رحلت دختر گرانقدر حضرت موسی ابن جعفر، اخت الرضا ،شفیعه ی جزا، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از رادیو معارف پخش می شود.

 

حجت الاسلام محمود صفاری در این ویژه برنامه به تبیین سیره علمی و معنوی حضرت فاطمه معصومه(س) می‌پردازد.

 

جایگاه حضرت معصومه نزد اهل بیت(ع)، تبیین فضایل و شخصیت علمی و معنوی و مقام شفاعت آن بزرگوار، فضیلت زیارت و رابطه حضرت فاطمه معصومه(س) و شهر قم از محورهای موضوعی این ویژه برنامه است.

 

برنامه «شفیعه» به همت گروه قرآن و اهل بیت به تهیه کنندگی محمدحسین آزما و اجرای محمدجواد محمدی ساعت 30: 19 چهارشنبه 30 دی ماه تقدیم شیفتگان خاندان عصمت و طهارت و سوگواران بانوی آفتاب خواهد شد.

 

رادیو معارف در سوگ کریمه اهل بیت علیهم السلام

 

رادیو معارف با پخش ویژه برنامه زنده «کریمه» سالروز رحلت جانسوز حضرت معصومه (س) را به سوگ می نشیند.

 

همزمان با دهم ربیع الثانی سالروز رحلت فاطمه معصومه (س) ویژه برنامه زنده « کریمه » از رادیو معارف پخش می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسین شهامت کارشناس معارف حدیث و ادعیه در این برنامه از فضیلت زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و توجه بزرگان و علمای دین به زیارت آن بانوی بزرگوار سخن می گوید.

 

شرح فرازهایی از زیارت‌نامه حضرت ،شرح احوالات زینب، ام‌محمد و میمونه دختران امام جواد و بویهه دختر موسی مبرقع و نوه امام جواد (ع) و تنی چند از بانوان مدفون در جوار حضرت معصومه(س)؛کریمه اهل بیت در آیینه شعر آئینی ،مداحی و مرثیه خوانی و پخش گزارش زنده از حال و هوای زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت معصومه (س) از بخش های این ویژه برنامه است.

 

ویژه برنامه زنده «کریمه » با تلاش گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف به تهیه کنندگی محمد حسین پور و اجرای سیدحمید حسینی پنجشنبه یکم بهمن از ساعت 40 : 8 صبح به مدت 90 دقیقه بر روی امواج فضیلت منتشر می شود./ /998/102/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات