۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۳۱۱۷۸۱
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) گفت: ولایت فقیه عامل اقتدار ما در جهان است و باید با اطاعت از رهبری در این برهه از تاریخ و با توجه به انتخابات پیش رو، با حضور حداکثری اقتدار ایران اسلامی را بیش از پیش به جهانیان بشناسانیم.
حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي، نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) امشب در آیین اربعین شهید «عبدالرحیم فیروزآبادی» از شهدای مدافع حرم نکا در مسجد مهر آباد نکا، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و در زمان کوتاهی بعد از آن جنگ آغاز شد و جوانان و مردم با غیرت ما به جنگ رفتند و هشت سال دفاع مقدس را در طول جنگ حاضر بودند و که به شهادت رسیدند و یا جانباز، اسبر، آزاده و از  ایثارگران شدند.

 

وی گفت: نسل بعد از آنان، عزیزانی هستند که دوره رهبری را پاسداری کردند و امروز جوانانی همچون فیروزآبادی ها با گذشتن از جان خود برای آل الله و آل الرسول به سوریه اعزام شدند و عراق و در اقصی نقاط عالم تا از دین و ارزش های دینی حفاظت کنند.

 

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: یکی از قوی ترین و بنیادی ترین بحث جهاد در راه خدا است که اگر نبود دامی برای اسلام نبود و جهاد در راه خدا سبب شد ما شاهد دوام اسلام شدیم و پایه و اساس اسلام در حال رشد و تعالی است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله با بیان این که شهادت شهدای مدافع حرم توجیه شرعی، قانونی، عرفی و اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: این شهدا که سال ها است منتظرند که به سوریه بروند و با معیارهای معنوی خود دفاع می کنند و توجهی به معیار مادی ندارند و حتی برخی از جیب خودشان هزینه می کنند و برای دفاع از ارزش های دینی و اسلامی تلاش می کنند تا در سوریه دفاع کنند.

 

حجت الاسلام گواهی گفت: اگر دفاع از مرزهای سوریه از سوی رزمندگان انجام نشود ما برای جلوگیری از آشوب در مرزهای ایران، باید خسارت سنگین تری بپردازیم.

 

وی با اشاره به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: در ان زمان هم مادیات مطرح نبود و بسیاری از رزمندگان ما دیون و طلب دوران دفاع مقدس خود را نگرفتند و حتی پول خود را در مسیر رزمندگان بی بضاعت و سربازان نیازمند می دادند و رزمنده ای از جبهه پول نیاورد و حساب سپرده ای نداشتند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) افزود: فیروزآبادی‌ها برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) می روند و دفاع از ارزش های دینی می روند نه ارج و منزلت و مقام، می روند تا دشمن به خاک ما طمع نکنند.

 

حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: ما در جنگ هشت ساله نیز به دنبال کشورگشایی نبودیم و برای دفاع از خاک تا آخرین لحظه ایستادیم و حتی یک میلیمتر از خاک خود را به دشمن تحویل ندادیم و اگر در همان دوران اوایل انقلاب و خیانت های بنی صدر و عوامل نبود که اجازه نمی دادند بچه ها حمله کنند و دفاع کنند این چنین جنگ ما طول نمی کشید و این همه خسارت هشت ساله نبود.

 

وی در رابطه با بازداشت آمریکایی ها در آب های کشورمان گفت: اگر می بینید که سپاه ما مقتدارانه آمریکا را در آب های ما می گیرد و آزاد می کند، می گوید که ما با چشمان تیزبین داریم که اگر کوچکترین اشتباه در معادلات و مبادلات شما پیش آید مقتدارانه دفاع می کنیم و آزادی اینان بیانگر اقتدار ما است که اگر گروگان گیری آمریکا اتفاق نمی افتاد باز هم بعد از برجام و زحماتی که در جبهه دیپلماسی کشیده شد،  بازی در می آورد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) با بیان این که همه اقتدار ما از رهبری است، یادآور شد: در دیداری که با آیت الله سیستانی داشتیم و در عراق در محضرشان بودیم گفتند: سلام مرا به مردم ایران برسانید و قدر رهبر را بدانید که اگر ما هم در عراق چنین رهبری داشتیم اکنون دچار چنین مشکلاتی نبودیم.

 

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: نگران آینده انقلاب نباشید این پرچم به دست افرادی سپرده شده که اگر از نسل اول انقلاب قوی تر نباشند، ضعیف تر نیستند و اینان یک شبه تصمیم نگرفتند که به سوریه بروند و اینچنین به شهادت برسند بلکه برای حریم اهل بیت(ع) در سوریه مدت ها انتظار کشیدند.

 

وی افزود: آمریکا هنوز هم در فکر بهانه است و باید مسؤولان مراقب باشند تا به نام سرمایه گذاری و مسائل اقتصادی، جاسوسی نکنند و مراقبت کننند و خوشبین نباشیم که با ورود اینان مشکلات حل می شود و نباید بازیگران سیاسی وارد کشور شوند و مشکل ایجاد کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) با تاکید بر ولایتمداری، گفت: ولایت عامل اقتدار ما در جهان است که باید با اطاعت از رهبری در این برهه از تاریخ و با توجه به انتخابات پیش رو، با حضور حداکثری اقتدار ایران اسلامی را بیش از پیش به جانیان بشناسانیم./ 1317/202/ب1

ارسال نظرات