۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۳۱۱۷۴۷
استاد حوزه و دانشگاه:

امنیت رژیم صهیونیستی در ناامنی منطقه است/ وهابیت و آل‌سعود مأمور به تفرقه‌افکنی در جهان اسلام

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی با بیان این‌که وهابیت هیچ اعتقادی به وحدت و یکپارچگی جهان اسلام ندارد، گفت: وهابیت و آل‌سعود مأمور به تفرقه‌افکنی در جهان اسلام هستند، از این رو به اجرای سیاست‌های جنگ‌افروزانه رژیم صهیونیستی و غرب مشغول بوده‌اند، چرا که امنیت رژیم غاصب اسرائیل تنها با ناامنی در منطقه حاصل می شود.
مرگ بر اسرائيل اسرائيل

حجت الاسلام جلیل جلیلی، مسؤول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به سیاست‌های خصمانه رژیم آل‌سعود در منطقه، اظهار داشت: رژیم ضد بشری آل سعود با کشتار کودکان و زنان مظلوم یمنی از یک سو و کمک به گروه‌های تکفیری همچون داعش از سوی دیگر، تصویر واضحی از خونخواری و جنایت خود را نمایان کرده است.


وی با بیان این‌که وهابیت هیچ اعتقادی به وحدت و یکپارچگی جهان اسلام ندارد، تصریح کرد: وهابیت و آل‌سعود مأمور به تفرقه‌افکنی در جهان اسلام هستند، از این رو به اجرای سیاست‌های جنگ‌افروزانه رژیم صهیونیستی و غرب مشغول بوده‌اند، چراکه امنیت رژیم غاصب اسرائیل تنها با ناامنی در منطقه حاصل می شود.


مسؤول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: رفتار غیرانسانی آل‌سعود در کشورهای منطقه که در مقابل دیدگان سازمان ملل و مجامع حقوق بشری و سکوت مرموزانه آنان همواره تکرار می شود، چیزی جز دامن زدن به آتش ناآرامی در منطقه و اختلافات میان شیعه و سنی را در بر نخواهد داشت.


حجت الاسلام جلیلی با تأکید بر بیداری و هوشیاری جهان اسلام در مقابل فتنه‌های سعودی صهیونیستی در منطقه، گفت: رژیم ارتجاعی و واپسگرای آل سعود با کشتار و ترور مسلمانان بی‌گناه در گوشه و کنار دنیای اسلام، پرده از چهره کریه و خبیث خود برداشته و وابستگی خود به آمریکا و رژیم صهیونیستی را برملا کرده است.


وی با بیان این‌که اعدام شیخ «نمر باقر النمر» اقدامی به دور از اصول انسانی و اسلامی و سبب حزن و اندوه قلب‌های مسلمانان شیعه و سنی اقصی نقاط کشورهای اسلامی شد، تصریح کرد: بدون تردید، در پشت پرده این حرکت ناجوانمردانه، دستان آغشته به خون استکبار جهانی قرار دارد.


مسؤول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: با وجود شهادت ایشان رژیم سعودی بداند هیچ وقت تفکر علامه آیت الله نَمر، نمرده است و هرگز نمی‌میرد و راه روشن آن شهید بزرگ سرزمین حجاز را برای همیشه زنده خواهد کرد و خون پاک این شهید والامقام، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد.


حجت الاسلام جلیلی خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده که شهادت علمای دین که درد مردم و اسلام داشته‌اند، همواره جریان‌ساز بوده است، امروز نیز شهادت شیخ نمر، زمینه یک حرکت ملی و جهانی را برای مقابله جدی با فتنه گری آل سعود تا ریشه کن شدن این نظام خون ریز را فراهم خواهد کرد./935/302/ب2

ارسال نظرات