۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۳۱۱۶۸۲

انتشار کتاب «بازگشت به قرآن»

خبرگزاری رسا ـ کتاب «بازگشت به قرآن» از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان راهی بازار نشر شد.
کتاب «بازگشت به قرآن»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «بازگشت به قرآن» تألیف حمید احمدیان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان منتشر شد.

 

‌حمید احمدیان نویسنده کتاب «بازگشت به قرآن» و عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: در حالی که جهان در تاریکی و الحاد به سر می‌بُرد، پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و سلم با آیات وحیانی، ظهور کرد و جهان را به نور ایمان، دانش، انسانیّت و اخلاق روشنایی بخشید؛ امّا افسوس که جهان معاصر با کنار زدن ادیان ابراهیمی دوباره در راه همان شرک و کفر جاهلی گام نهاده و جهان بشری را به ظلمت کده خود تبدیل کرده است.

 

 وی تاکید کرد: در این میان، مسلمانان که بایستی مشعل‌دار جهان معاصر باشند، دریغا که نه تنها گره‌ای از مشکلات جهان را نگشوده‌اند، بلکه در بسیاری از کارهای خود درمانده‌اند. مصلحان و اندیشمندان اسلامی معاصر تنها قرآن و بازگشت به آن را گره‌گشای این مشکلات می‌دانند.

 

 احمدیان افزود: «بازگشت به قرآن» پژوهشی است که به هدف مطالعه، بررسی و کشف چالش‌ها، موانع و راه‌کارهای برگشت به قرآن نگاشته شده است، به این امید که در راه بیداری اسلامی و رستاخیز و احیای دوباره عزت و عظمت دیرین سهیم باشیم.

 

وی گفت: این کتاب در 264 صفحه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است که به راهبردها، ‌راهکارها و چالش‌ها می‌پردازد./998/د102/ق 

منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در اصفهان

ارسال نظرات