۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۱۱۶۵۹

توصیه های آیت الله علوی گرگانی به کاندیداهای انتخابات

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که افراد کاندیدا هدف شان صرف رای آردن نباشد، گفت: آنچه که باقی می ماند کمال و حقیقت است؛ شخصی که حرکت او براساس دین و تقوا باشد در هر لباسی که قرار گیرد موفق است.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار با وحید یامین پور فعال فرهنگی بیان داشت: انتظار ما از مسؤولان فعلی و آینده این است که بیش از این با مراجع ارتباط داشته باشند.

 

وی با تأکید بر این که عمل انسان باید آگاهانه باشد، تصریح کرد: برخی عملی را انجام می دهند که از آن پشیمان می شوند زیرا در تصمیم گیری عجله کرده یا این که تحت تأثیر تبلیغات قرار گرفته اند بنابر این انسان باید قبل از هرکاری در زمینه آن مطالعه داشته باشد.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: از پیامبر اکرم(ص) سؤال کردند انسان با مروت و عاقل کیست که ایشان جواب داد کسی است که به عاقبت کار خودش نگاه می کند؛ در کارهای خود عجله و شتاب نکنید بلکه مقداری در زمینه عاقبت کار خود تفکر کنید و راهی را انتخاب کنید که به سمت بهشت می رود.

 

وی ادامه داد: اگر مسیر اهل بیت(ع) را انتخاب کردید عاقبت آن سعادت و بهشت است؛ خوشا به حال افرادی که در این راه توشه برداشته و به وظیفه دینی خود عمل می کنند؛ برخی به آقای امینی می گفتند حرکت شما چه تأثیری می تواند داشته باشد که ایشان جواب دادند ما نمی خواهیم انقلاب کنیم تا حکومت را به دست گیریم بلکه هدف ما عمل به وظیفه است.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خطاب به کاندیدهای مجلس شورای اسلامی گفت: افراد کاندیدا هدف شان صرف رای آردن نباشد بلکه آنچه که باقی می ماند کمال و حقیقت است؛ شخصی که حرکت او بر اساس دین و تقوا باشد در هر لباسی که قرار گیرد موفق است اما اگر فردی تقوا نداشته باشد نتیجه ای را که می خواهد به دست نمی آورد.

 

وی ادامه داد:چیزی که ما از این افراد می خواهیم چیزی است که خداوند، پیامبر اکرم(ص) و امام زمان(عج) از آنها می خواهند؛ رضایت رهبری رضایت مراجع است و رضایت مراجع، رضایت امام زمان(عج) و رضایت امام زمان(عج) رضایت خداوند است بنابر این همه افراد باید تمام کارهای خود را برای خداوند انجام دهند./1324/پ202/ج 

ارسال نظرات