۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۳۱۱۴۸۱
فرمانده بسیج طلاب طالبیه تبریز:

جشنواره ورزشی بسیج طلاب و روحانیان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اصل نژاد از برگزاری جشنواره بسیج طلاب سپاه عاشورا در سه رشته تیر اندزای، شنا و دوی استقامت خبر داد.
بسيج طلاب

حجت الاسلام سید ودود اصل نژاد، فرمانده بسیج طلاب مدرسه علمیه طالبیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری جشنواره بسیج طلاب سپاه عاشورا در سه رشته تیر اندزای، شنا و دوی استقامت خبر داد.

 

وی با اعلام این خبر ابراز داشت: این جشنواره 30 دی ماه در رشته ورزشی شنا در استخر طلائیه تبریز و در رشته ها دوی استقامت و تیراندازی در دهکده ورزشی سپاه عاشورا با حضور طلاب و روحانیان استان به ویژه طلاب مدرسه علمیه طالبیه تبریز برگزار خواهد شد.

 


معاون تهذیب مدرسه طالبیه با بیان این‌که از مدرسه علمیه طالبیه تبریز 33 نفر در این جشنواره حضور خواهند داشت، گفت: طلاب با حضور در این جشنواره در رشته ها دوی استقامت، شنا و تیر اندازی با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

 


وی با اشاره به توصیه های متون دینی نسبت به ورزش های تیر اندازی و شنا، تصریح کرد: این جشنواره با هدف اعتلای سطح نشاط طلاب با تفریحات سالم و مورد توصیه اسلام همچنین ایجاد فعالیت و هم افزایی میان بسیجیان طلبه برنامه ریزی شده است.

 


حجت الاسلام اصل نژاد با بیان این‌که امروز بسیج قهرمان و سرافراز ما در تمام عرصه‌های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری مؤثر و نقش‌آفرین دارد، ابراز داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف همیشه برای این نظام و برای انقلاب اسلامی در میدان‌ها بین‌المللی افتخار کسب کرده است.

 


وی با اشاره به حضور فعال طلاب و روحانیت در عرصه ورزشی، ادامه داد: طلاب و روح
انیان ما نه‌تنها در عصره دفاع مقدس حضور اثرگذاری داشته‌اند بلکه امروز نیز افزون بر نقش تبلیغی خود در عرصه‌های ورزشی نیز حضور فعالی را از خود به نمایش گذاشته اند./854/303/ب1

ارسال نظرات