۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۳۱۱۳۶۱
همزمان با شب ولادت امام عسکری؛

ویژه‌برنامه نگین سامراء از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه «نگین سامراء» با نگاهی به تاریخ زندگانی پربرکت و دوران امامت حضرت امام حسن عسکری(ع) در شب ولادت این امام همام از رادیو معارف پخش می‌شود.
برنامه «نگين سامرا» برنامه «آيينه حقيقت»

به گزارش خبرگزاری رسا، ویژه برنامه «نگین سامراء» در شب ولادت باسعادت اباالمهدی حضرت امام حسن عسکری علیه السلام از رادیو معارف پخش می‌شود.

 

حجت الاسلام حسن قائمی در ویژه برنامه «نگین سامراء» با نگاهی به تاریخ زندگانی پربرکت و دوران امامت حضرت امام حسن عسگری(ع) به تبیین اقدامات حضرت در پرورش خرد ورزی و تعقل در بین شیعیان و مراقبت بر تلاش های جبهه معارض می پردازد.

 

خودی و غیر خودی از نگاه حضرت امام حسن عسکری(ع) با تأکید بر اصل تولی و تبری، معرفی یاران و شیعیان خاص حضرت از جمله ابن بابویه قمی و قرائت بخشی از نامه امام به ایشان از بخش های ویژه برنامه «نگین سامراء» است.

 

«نگین سامراء » با تلاش گروه قرآن و اهل بیت به تهیه کنندگی محمد حسین آزما و اجرای رضا حبیبی دوشنبه 28 دی ماه ساعت 30 : 19 از صدای فضیلت پخش می شود.

 

آینه حقیقت، پیش روی معارف جویان

رادیو معارف نظام اعتقادی اسلام را از منظر حضرت امیرمؤمنان علی علیه السلام بررسی می کند.

 

حجت الاسلام رضا محمدی کارشناس اخلاق ، تربیت و عقائد در برنامه «آینه حقیقت» به موضوع اعتقادات از دیدگاه حضرت امیر المومنین علی(ع) می پردازند.

 

برنامه «آینه حقیقت» کاری از گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف به تهیه کنندگی سید روح الله شجاعی و نویسندگی سیدعلی منافی روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت 45: 12 از صدای فضیلت پخش می‌شود./998/101/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات