۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۳۱۱۳۲۸

همایش ازدواج موافق و آموزش مهارت زندگی در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش ازدواج موافق و آموزش مهارت زندگی با حضور 500 نفر از پرسنل نزاجا در مشهد برگزار شد.
ازدواج آسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش ازدواج موافق و آموزش مهارت زندگی ،پیش از ظهر امروز با حضور 500نفر از پرسنل وظیفه ناجا  در تالار رز فرماندهی شمال شرق نزاجا برگزار شد.

 

حبیب الله رجبی، معاون نیروی انسانی شمال شرق نزاجا، به هدف از برگزاری این همایش اشاره و اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش در آموزش پرسنل نظام وظیفه به ویژه متأهلین و بررسی رفتارهای زندگی خانوادگی است.

 

وی با اشاره به طرح بررسی مشکلات زندگی پرسنل این نیرو، گفت: با بررسی میدانی با آسیب هایی در زندگی این افراد مواجه شدیم که این افراد به واسطه خدمت به آن روبرو هستند و زندگی ان ها دچار حادثه و تنش شده است.

 

رجبی شبکه های اجتماعی را در بروز تنش در زندگی افراد موثر دانست و بیان کرد: از جمله مشکلاتی که با آن ها افراد مواجه می شوند از نظر اخلاقی و با وجود شبکه های اجتماعی نگران کننده است.

 

معاون نیروی انسانی شمال شرق نزاجا از استمرار آموزش برای پرسنل این نیرو خبر داد و گفت: کلاس های آموزشی با همکاری شهرداری و عقیدتی سیاسی نزاجا و با بهرمندی از اساتید برجسته و هم سن و سال آن ها با رویکرد ازدواج موفق برای جوانان متأهل به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، حامد آقایی از اساتید متخصص در زمینه خانواده در این همایش به آموزش در زمینه خانواده پرداخت./1310/203/ب3

ارسال نظرات