۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۳۱۱۳۰۹

نشست تخصصی نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست تخصصی افتتاحیه نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت با حضور اصحاب رسانه و سخنرانی رییس پژوهشکده حج و زیارت و رییس دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
نمايشگاه نقد وهابيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست تخصصی افتتاحیه نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت امروز در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
 
این نشست تخصصی با حضور علماء و اساتید و با سخنرانی حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی استان قم و حجت الاسلام سید مهدی علیزاده موسوی رییس پژوهشکده حج و زیارت و حجت الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
در پایان نشست تخصصی افتتاحیه نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت حجت الاسلام سید مهدی علیزاده موسوی این نمایشگاه را با حضور اساتید و علماء افتتاح کرد.
 
حجت الاسلام علیزاده موسوی اظهار داشت: امروز وضعیت جهان اسلام در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارد و دشمنان اسلام در تلاش هستند تا اختلاف میان مسلمانان را افزایش دهند تا جریان های تکفیری در این منطقه فعال تر باشند.
 
رییس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت وحدت مسلمانان در منطقه خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی وحدت بین مذاهب اسلامی در جامعه امروز یکی از اصلی ترین و مهمترین کارهایی است که از طرف مسؤولان و علماء باید در جامعه ترویج پیدا کند./1325/پ203/س
ارسال نظرات