۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۳۱۰۶۹۰
به همت مرکز‌ پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران؛

سومین نشست تخصصی «آینده شناسی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان مهدوی» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «آینده شناسی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان مهدوی» با هدف بررسی گسترش نور در عرصه های جهانی و واکنش های انفعالی جبهه باطل در یمن، نیجریه و عربستان برگزار می‌‌شود.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، بیش از یک دهه است که حوادثی بزرگ، جهان را مشغول خود ساخته است؛ حوادثی که علیرغم شدت و حدت علیه جامعه توحیدی خاصه مسلمین، موجبات پیوند بیشتر و عمیق تر جهانیان با اسلام ناب و خط مقاومت را فراهم آورده است.


در نگرش موحدین، پیوند عمیق و گسترده با خط مقاومت و تشیع راستین خصوصا در سال های اخیر، خاستگاهی جز منطق نور و گسترش نور نداشته و همراهی با آن، جز با تحول صفاتی میسر نخواهد بود.


حال که عرصه میدانی جبهه حق در این سال ها وسعت یافته است، اینک علاوه بر همراهی میدانی، این جبهه نیازمند جدی به همراهی فکری و صفاتی است.


مرکز پژوهش های مسجد مقدس جمکران با توجه به آنچه گذشت، بر آن است تا در سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «آینده شناسی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان مهدوی» ضمن تحلیل وقایع و حوادث بزرگ جاری در جهان اسلام توسط اساتید طراز، به بررسی گسترش نور در عرصه های جهانی و واکنش های انفعالی جبهه باطل بپردازد.


در این نشست تخصصی که با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دفاع از حریم اهل بیت(علیهم السلام)، شهید حاج حمید رضا اسداللهی از نخبگان تعاملات بین الملل در جبهه مقاومت و از خادمان پژوهشی مسجد مقدس جمکران همراه خواهد بود، از خانواده این شهید و دیگر نمایندگان جبهه مقاومت از کشورهای مختلف تجلیل خواهد شد.


سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «آینده شناسی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان مهدوی» روز پنج شنبه 24 دی ماه از ساعت 8:30 صبح تا 11:30 در مسجد بلال صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان ولی عصر برگزار خواهد شد./1323/102/ب2

 

منبع:روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات