۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۱۰۵۶۶
معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد خبر داد؛

فعالیت تبلیغی 100 طلبه مدرسه فاطمیه در نهادهای مختلف استان/ برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت فضای مجازی

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از فعالیت تبلیغی 100 طلبه این مدرسه در نهادهای مختلف استان خبر داد.
مدرسه علميه خواهران

سمیه موحدی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب مدرسه علمیه فاطمیه توانایی بالایی در عرصه تبلیغ دارند.


وی با اشاره به این که هم اکنون 100 طلبه در مدارس، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و کانون های مساجد در حال فعالیت هستند، افزود: این طلاب از فارغ التحصیلان و طلاب در حال تحصیل هستند.


موحدی فعالیت تبلیغی مبلغان را امری بسیار مهم در جهت تبیین معارف دینی و هوشیاری نسل جوان در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن عنوان کرد.


وی با اشاره به این که امروز دشمنان اسلام در جبهه جنگ نرم نسل جوان و نوجوان ما را هدف قرار داده اند، اظهار داشت: مهم ترین فعالیت تبلیغی ما باید در مدارس و دبیرستان ها تقویت شود.


معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد یادآور شد: در راستای تبلیغ خواهران طلبه در مدارس امین نیز 20 نفر از فارغ التحصیلان این مدرسه مشغول فعالیت هستند.


وی در ادامه  تصریح کرد: این مبلغان افزون بر بیان معارف، احکام و دستورات دینی، پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان، به عنوان مشاور مذهبی مشغول فعالیت هستند.


موحدی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی گوناگونی در طول سال تحصیلی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه افزایش اطلاعات تبلیغی طلاب و آشنایی با شیوه های گوناگون بیان و فن خطابه است.


وی در ادامه اظهار کرد: در دوره های آموزشی تبلیغی طلاب فارغ التحصیل و مشغول تبلیغ نیز در این کارگاه ها شرکت می کنند.


برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت استفاده صحیح از فضای مجازی
معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت فضای مجازی در این مدرسه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه طلاب سطح دو است.


وی با بیان این که 60 نفر از طلاب سطح دو در این کارگاه آموزشی شرکت می کنند، ادامه داد: در این کارگاه آموزشی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی عنوان می شود.


موحدی با بیان این که شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به همان اندازه که برای ما تهدید است می تواند فرصت نیز باشد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارائه نحوه استفاده از فرصت ها است./9459/302/ب1

ارسال نظرات