۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۳۱۰۵۶۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات امید رخنه‌گران و نفوذی‌ها را به یأس بدل می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر حفظ هیبت انقلابی در انتخابات امسال، گفت: مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات، امید رخنه‌گران و نفوذی‌ها را به یأس تبدیل می‌کند.
حجت الاسلام يعقوبي- نشست مسؤولان فرهنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در جمع شماری از مسؤولان فرهنگی استان، با قرائت آیاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن فلاح و رستگاری امت اسلام به چهار عامل بستگی دارد.

 

وی ادامه داد: ایستادگی در برابر هوای نفس، داشتن صبر و دعوت دیگران به صبر و مقاومت، ارتباط قوی بین مسلمانان و انجام امور به صورت تشکیلاتی از طریق اتصال به امامت و ولایت و داشتن اخلاص و تقوا، منجر به پیروزی و فلاح امت اسلام در عرصه‌های مختلف می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه نظام مقدس اسلامی ما در این مسیر حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: با وجود این در حال حاضر دو عامل رخنه‌ها و رخوت‌ها جامعه اسلامی ما را تهدید می کنند.

 

وی با بیان اینکه سستی و رخوت‌ها از سوی خودی‌ها و رخنه‌ها از سوی دشمنان و غیرخودی‌ها جامعه اسلامی را تهدید می‌کنند، تصریح کرد: دو انتخابات پیش رو یکی از عرصه‌هایی است که در آن رخنه‌ها و رخوت‌ها می توانند اثرگذاری زیادی داشته باشند به همین دلیل همه باید هوشیار باشیم.

 

رییس شورای استانی حوزه های علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه اکنون دوران هیبت ملت و نظام اسلامی ایران بوده و می بایست این هیبت اسلامی و انقلابی در انتخابات پیش رو نیز ظهور و نمود داشته باشد، افزود: مشارکت گسترده و حداکثری ملت در دو انتخابات پیش رو، یک بار دیگر اقتدار، عزت و هیبت انقلاب، نظام و مردم مسلمان ایران را به جهان نشان خواهد داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد: در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که هفتم اسفندماه امسال برگزار می شود، باید با حفظ هیبت انقلابی و اسلامی، از رخنه و نفوذ دشمنان جلوگیری کرده و از طرف دیگر نیز رخوت‌ها و سستی‌ها را به نشاط و امید تبدیل کنیم.

 

وی اضافه کرد: بدون شک مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات، امید رخنه‌گران و نفوذی‌ها را به یأس تبدیل می‌کند و مردم ایران نیز با درک این مهم، با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ سیاسی دیگری خلق می کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اظهار کرد: آن دسته از افرادی که گمان می کنند می توانند کاری کنند که مشارکت گسترده و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو محقق نشده و هیبت نظام اسلامی بشکند، در اوهام و افکار خام به سر می برند چرا که ملت هوشیار ایران اجازه عرض اندام به آنها را نمی دهد.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: همه مردم و مسؤولان باید آگاه باشند که در دو انتخابات پیش رو، رخنه‌ها و رخوت‌ها هیچ معنا و جایگاهی نداشته و همه وظیفه دارند با نشاط و امید در انتخابات شرکت کرده و زمینه را برای مشارکت حداکثری سایران نیز فراهم کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه رسالت فعالیت برای تحقق حماسه سیاسی در انتخابات اسفندماه، همگانی است، گفت: همه باید تلاش کنیم این وظیفه شرعی، ملی و قانونی را به درستی و شایستگی انجام داده و اجازه ندهیم اهداف و توطئه‌های دشمنان در نظام اسلامی پیاده شود./9314/202/ب1

ارسال نظرات