۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۳۱۰۴۸۰

برگزاری یادواره شهدای منسوبین محله‌ها در بزرگ‌ترین شهرک انبوه‌ساز کشور

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای منسوبین محله‌ها «ویژه مسکن مهر قم» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در پردیسان قم برگزار می‌شود.
يادواره شهداي منسوبين

حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری یادواره شهدای منسوبین محله‌ها «ویژه مسکن مهر پردیسان قم» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

مسؤول ستاد یاداوره شهدای منسوبین محله‌ها با بیان این‌که 7 محله از شهرک پردیسان اختصاص به مسکن مهر دارد، اظهار داشت: هر محله از مسکن مهر شامل 70 مجتمع مسکونی می‌شود که در مجموع حدود 5 هزار جمعیت را در خود جای داده است.

 

وی افزود: ستاد برگزاری یادواره شهدای منسوبین محله‌ها با ورود به مجتمع‌های مسکن مهر، خانواده‌های منسوب به شهیدان را جست‌وجو می‌کند و آمار، عکس‌ها و وصیت‌نامه‌های آنان را به دست می‌آورد.

 

حجت‌الاسلام فاطمی نیا گفت: پس از شناسایی شهدای منسوبین به ساکنان مسکن مهر، شاخصان آن شهدا در یادواره‌ها و مراسمات شبی با شهدا معرفی می‌شوند که این امر در الگوسازی برای جوانان و احیای فرهنگ ایثار و شهادت تأثیر بسزایی دارد.

 

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: تاکنون ناحیه مقاوت بسیج پردیسان، شهرداری پردیسان، مساجد هفت گانه مسکن مهر، ستاد امر به معروف و نهی از منکر پردیسان، هیأت محبان اهل‌بیت(ع) و دبیرخانه کانون مساجد پردیسان، عضو این ستاد شده‌اند و در آینده با بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی نیز مرتبط خواهند شد.

 

شایان ذکر است، مراسم یادواره شهدای منسوبین محله‌ها 22 بهمن‌ماه امسال با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان قم (جنب فلکه شهرداری) برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، بر اساس اعلامیه ستاد یادواره شهدای منسوبین محله‌ها، خواهران و برادران انقلابی می‌توانند شهدای خانواده خود را به صورت تلفنی یا از طریق تلگرام به شماره 09122520624 اعلام کنند./997/پ202/س

ارسال نظرات