۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۳۱۰۴۷۵
استاد حوزه علمیه:

انفعال دستگاه دیپلماسی سبب گستاخی سعودی ها شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام مؤمنی انفعال مسؤولان سیاست خارجی را عامل گستاخی سعودی ها دانست و تصریح کرد که مسؤولان بعد از حادثه منی کوتاهی های بسیاری از خود نشان دادند.
حجت الاسلام سيد حسين مومني
حجت الاسلام سید حسین مومنی استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به کارشکنی های دولت عربستان، گفت: کینه عربستان به شیعیان از قدیم الایام بوده و این مسأله به زمان ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب برمی گردد.
 
وی افزود: دولت عربستان این کینه و عداوت نسبت به شیعیان را از گذشته با تخریب بارگاه ائمه اطهار(ع) به کرار نشان داده است و امروز با شهادت عالم شیعه شهید شیخ نمر آن را تشدید کرد.
 
حجت الاسلام مومنی اظهار داشت: مسؤولان سیاسی و خارجی کشور جمهوری اسلامی ایران باید از گذشته سیاست های خود را نسبت به برخورد با دولت سعودی تخمین می زدند؛ بعد از حادثه تلخ منا مسؤولان ایران در مورد این حادثه خیلی کوتاهی کردند و باید از خود عکس العمل سریع و تند نشان می دادند.
 
استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: آقای روحانی که امروز دغدغه پیگیری سفارت عربستان را دارند آیا در زمان فتنه هم دغدغه آتش زدن مساجد را توسط عناصر فتنه داشتند؟/1325/ت303/ج
ارسال نظرات